با پایان تعطیلات نوروزی:

اسکان 3275 مسافر نوروزی در پاركهای ملت ونسیم سنندج/ عملیات پاكسازی وجمع آوری زباله روز طبیعت آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از اسکان 3275 مهمان نوروزی در پارکهای ملت ونسیم خبر داد و گفت : امسال 816 خانواده در این دو پارک اسکان داده شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۹۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج آمار مسافران اسکان داده شده در پارکهای ملت ونسیم در تعطیلات نوروز امسال را اعلام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: در استای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر این شهرداری امسال هم در پارکهای ملت ونسیم مستقر بودند.

 آرش رخزادی بیان کرد: با توجه به اینکه در چند روز ابتدای تعطیلات نوروز شرایط آب و هوایی مساعد نبود نیروهای ستاد خدمات سفر این شهرداری مسافران نوروزی را به دیگر مراکز اسکان در سطح شهر معرفی می کردند.

وی از اسکان 3275 مسافر در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت : این مقدار مسافر در قالب 816 خانوار در پارکهای ملت ونسیم اسکان داده شدند.

 رخزادی در خصوص جمع آوری زباله های روز طبیعت افزود  سازمان بازیافت خوشبختانه در روز 13 فروردین در هر سه ورودی سطح شهر اقدام به توزیع 20 هزار نایلون زباله نمود و نیروهای خدمات شهری هم با ماشین آلات لازم در عصر همان روز در ورودیهای سطح شهر مستقر بودند و آماده تحویل گرفتن زباله های جمع آوری شده توسط شهروندان بودند.

وی از همکاری شهروندان در حفظ و پاکیزگی طبیعت تقدیر وتشکر کرد و افزود : خوشبختانه شهروندان همکاری وتعامل لازم را اجرای طرح جمع آوری زباله های طبیعت را با مجموعه شهرداری داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز پاکسازی وجمع آوری زباله های روز طبیعت خبر داد و گفت : نیروهای خدمات شهری اعم از پاکبان ها و نیروهای واحد فضای سبز امروز بصورت ویژه زباله های جا مانده از روز طبیعت را از پارکها و ورودیهای سطح شهر جمع آوری می کند.

رخزادی از تلاش شبانه روزی روزی کارکنان شهرداری که از ابتدای اسفندماه سال گذشته در بحث عملیات آماده سازی سطح شهر وهمچین در ایام تعطیلات نوروز در ستاد خدمات سفر اقدام به خدمات رسانی به مهمانان نوروزی نمودند تقدیر وشکر کرد و گفت: امیدواریم مجموعه تلاش های صورت گرفته در این ایام موجبات رفاه ورضایتمندی شهروندان مسافران نوروزی را فراهم نموده باشد.



ارسال نظرات