خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

مدیریت جهادی کلید بسیاری از مشکلات اقتصادی در پیش رو

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: در وضعیت کنونی که مردم با انواع مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند لازم است که مدیران تلاش خود را شبانه روزی ادمه دهند، ما نیاز امروز را در مدیریتی می بینیم که در طی سالهای جنگ اتفاق می افتاد
کد خبر: ۸۸۴۲۷۸۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در روز یکم فروردین ماه سال جاری به عنوان تبیین نقشه راه سال در پیش رو اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با بیان نام سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید ملی مهمترین اهداف سال جدید را مشخص نمودند.

وی ادامه داد: سند و چشم انداز سال در پیش رو به مسئولین معرفی شده است و همچون سال گذشته که اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل راهبرد ما بود امسال نیز بار دیگر شاهد تاکید بر اقتصاد مقاومتی هستیم.

مصطفایی تبیین کرد: در بیانات رهبر معظم انقلاب شاهد این نکته بودیم که ایشان نسبت به روند کار ها و میزان تلاش های به اجرا در آمده کم کاری هایی را شاهد بوده اند و پیشرفت و توجه به آن صورتی که در نظر و برنامه ایشان جلوه گر بوده است اتفاق نیوفتاده، لذا بهره بری از برنامه اقتصاد مقاوتی بیش از گذشته نیازمند توجه مسئولان اجرایی می باشد.

این مسئول اذعان کرد: بخشی از برنامه اقتصاد مقاومتی مردم هستند که در قالب بسیج، خصوصا بسیج سازندگی فعالیت هاییرا انجام داده اند و تا جایی که توانسته اند با امکاناتی که در دست داشته اند تلاش کرده اند که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند و مرحمی باشند بر آلام اقشار محروم ولی بار اصلی این مسئله به دوش دولت مردان است، آنها باید توجه و دقت بیشتری را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار ببندند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان قزوین ابراز کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود اشاره کردند که از وضعیت مردم خبر دارند و مشکلات آنان را همواره رصد کرده اند، ایشان لازم دانستند که مدیران در رفع مشکلات معیشتی اندیشه کنند و مهمترین کلید برای رفع معضلات را مدیریت جهادی دانستند.

مصطفایی تاکید کرد: در وضعیت کنونی که مردم با انواع مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند لازم است که مدیران تلاش خود را شبانه روزی ادمه دهند، ما نیاز امروز را در مدیریتی می بینیم که در طی سالهای جنگ اتفاق می افتاد، همه با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه به دنبال حل مشکلی از مردم بودند، امروز هم باید به همین گونه باشد.

 

حجت الاسلام مصطفایی در بخش دیگر این گفت وگو به تولید ملی اشاره کرد و گفت: آمارهای که نیروی انتظامی ذدر خصوص میزان کالای قاچاق می دهد واقعا تکان دهنده است، مردم باید همت کنند و به کالاهای داخلی روی بیاورند.

وی افزود: نیاز است توجه خود را از خارج از مرز های کشورمان برداریم و تولید داخلی را پرورش دهیم، با این رویه می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم از جمله مشکل بیکاری که واقعا گره اصلی امروز است.

این مسئول متذکر شد: امروز اگر در موضوع اقتصاد پیشرفت کنیم می توانیم در برابر ابر قدرت ها بایستیم، هر زمانی که ما به خود تکیه کرده ایم توانسته ایم سربلند باشیم و هر زمان که دست نیاز به سمت سایری دراز کرده ایم عقب نگه داشته شدیم و عزت خود را خرج کرده ایم.

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خاتمه گفت: امروز باید همه مردم بسیج شوند و مسئولین عزم خود را با یک مدیریت جهادی به کار برند تا بتوانیم کشور خود را سربلند کنیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار