رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی گفت: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال به‌ عنوان چشم انداز، آحاد جامعه از جمله مسئولین را برای رسیدن به قله ترقی سوق می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۷۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

حجت‌الاسلام کریم عاشوری در گفتگو با خبرنگار بسیج از گیلان،با اشاره به نامگذاری سال اظهار کرد:مطمئنا نام‌ گذاری سال‌ها از زبان مقام معظم رهبری به‌عنوان یک شعار و یک نماد نیست، مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال به‌ عنوان چشم انداز، آحاد جامعه از جمله مسئولین را برای رسیدن به قله ترقی سوق می‌دهند.

وی با بیان اینکه، مقام معظم رهبری مانند سکان‌دار کشتی، مشکلات و معضلات، ظرفیت‌ها، نقاط قوت و ضعف را رصد می‌کنند، اذعان داشت: رهبر معظم انقلابی اسلامی برای ارتقای نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف برای آن سال اسمی را نام‌ گذاری می‌کنند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با اطلاعات و گزارش‌هایی که از سراسر کشور دریافت می‌کنند براساس مطالعات، تجربه‌، درک و دریافت از معارف اسلامی، قرآنی و مفاهیم انسانی و اشرافی که به مسائل کشور دارند، هر سال ملت را به یک موضوع توجه می‌ دهند.

حجت‌الاسلام عاشوری گفت: در واقع از میان همه‌ ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های مطلوب، مقام معظم رهبری یک ارزش را برجسته می‌کنند و در صدر قرار می‌ دهند و توجه همگان را به آن جلب می‌کنند.

ارسال نظرات