خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود در دیدار سرپرست و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه نقش فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه نقشی اساسی است،افزود: کار در این حوزه بسیار حساس است و باید با اهالی فرهنگ و هنر با تعامل ، حوصله ، همکاری و حمایت های لازم فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کرد.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۷۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در دیدار سرپرست و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم ، تبریک سال نو و ولادت امام محمد باقر (ع)   بیان اینکه نقش فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه نقشی اساسی است افزود: کار در این  حوزه بسیار حساس است و باید با  اهالی فرهنگ و هنر با تعامل ، حوصله ، همکاری و حمایت های لازم  فعالیت های فرهنگی و هنری را دنبال کرد.

حجه الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شاهرود با تاکید بر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری « اقتصاد مقاومتی : تولید اشتغال » گفت: در حوزه فرهنگ و هنر  هم اگر فعالیت ها از سوی هنرمندان با برنامه ریزی مناسب و کارشناسی در تولید و خلق آثار هنری فاخر صورت پذیرد و دستگاههای متولی مدیریت و حمایت های لازم را داشته باشند   قطعا در این زمینه تولید و اشتغال بهتری ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بیان کرد: نگاه به فرهنگ وهنر ارزشی باید نگاهی بلند مدت همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده و بهره گیری مناسب ازحضور هنرمندان و ابزارهنر برای تاثیر گذاری در جامعه باشد.

وی خاطر نشان کرد: دستیابی به توسعه همه جانبه مستلزم تقویت بخش فرهنگ و زمینه های آن است که باید همه دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و ما هم همیشه همراه مدیران دستگاهها وبا نگاه همدلی، همکاری  و تلاش جهت بهبود کارها هستیم.

شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در این دیدار ضمن تبریک وآغاز بکارسال جدید گفت: حوزه فرهنگ و هنر و فعالیت در این بخش بسیارحساس و گسترده است لذا ما برای عرض ادب و از باب تیمم وتبرک خدمت رسیده ایم تا از رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی بهره مند وآنها را سرلوح کار قرار دهیم و بتوانیم درسال ٩٦ فعالیت های فرهنگی ، هنری مناسب وتاثیرگذار در شهرستان انجام دهیم.

وی با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری« اقتصاد مقاومتی : تولید اشتغال» افزود: وظیفه دستگاه های فرهنگی گفتمان سازی و فرهنگ سازی است و ما هم باید در این زمینه هنرمندان را در فعالیت های فرهنگی ، هنری حمایت نمائیم تا با خلق آثار هنری ارزشی اقتصادشان پویا گردد و برای جامعه مفید واقع گردد.

در این دیدار در رابطه چگونگی بزرگداشت علما و نقش شورای فرهنگ عمومی دربرگزاری چنین مراسمی که باید فاخر و در خرو شان آن بزرگان باشد مواردی مطرح گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها