خبرهای داغ:
همزمان با اولین هفته از آغاز مدارس اردوی فرهنگی و تفریحی نام آوران ویژه دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی از تاریخ 19/1/96 تا 12/2/96 با حضور 5000 نفر از دانش آموزان شهرستان اصفهان و حومه در اردوگاه شهدای درچه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۵۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با اولین هفته از آغاز مدارس اردوی فرهنگی و تفریحی نام آوران ویژه دانش آموزان پایه ی پنجم ابتدایی از تاریخ 19/1/96 تا 12/2/96 با حضور 5000 نفر از دانش آموزان شهرستان اصفهان و حومه در اردوگاه شهدای درچه برگزار می گردد.

این اردو برگرفته از درس نام آوارن که مربوط به شهدای هسته ای جمهوری اسلامی ایران از کتاب فارسی پایه پنجم است برگزار میگردد. در این اردو دانش آموزان علاوه بر کلاس های فرهنگی و اسلحه شناسی در سایت بازی که ویژه این دانش آموزان است شرکت میکنند. این اردو با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان ، شهرداری اصفهان ، خانه نوجوان و اداره آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد. اختتامیه این برنامه همزمان با سالروز شهادت حضرت آیت الله مطهری و روز معلم اجرا می شود و در پایان به تمامی دانش آموزان مدالی تعلق می گیرد با نام شهدای هسته ای.

ارسال نظرات
پر بیننده ها