خبرهای داغ:
امام جمعه رودیان گفت:‌ مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند
کد خبر: ۸۸۴۲۷۵۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
حجت الاسلام والمسلمین معصومی در گردهمایی صالحین حوزه بسیج نجف اشرف رودیان گفت: مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند و در راستای تحقق تولید و اشتغال با کمک سایر نهادهای متولی بسیج اعضا صالحین را به این سمت سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی در گردهمایی سرمربی و مربیان نظام صالحین و فرماندهان پایگلاه های بسیج حوزه روستایی نجف اشرف که به میزبانی پایگاه ثارلله شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با تبریک بهار طبیعت و با اشاره به شعار سال رهبر انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد: رهبر انقلاب در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی و اهداف کلان آن امسال را اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کرده و توجه همگان به خصوص مسئولین را به این دو مولفه اساسی جلب نمودند.

وی افزود: تولید و اشتغال دو مولفه برای ثبات و پیشرفت یک کشور است و این دو مولفه از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی که رهبری امسال همه را بدان توجه داده اند و یک راهبرد برای سال پیش رو ترسیم نمودند.

امام جمعه رودیان خاطر نشان کرد: اقدام و عمل در همه جوانب آن در اقتصاد مقاومتی لازم بود اما توجه به تولید و اشتغال برای رشد جامعه از نظر کمی و کیفی دارای اهمیت است و با توجه به طراحی دشمنان باید در این راستا حرکت و عمل نماییم.

وی با بیان اینکه کشور ما یک کشور جوان و با استعداد فراوان است گفت: توجه به تولید ملی و اشتغال زایی برای جوانان با استعداد و خلاق سبب می شود پایه های بومی اقتصادی ما مقاوم و مستحکم شود و به سمت اقتصاد مقاومتی درون زا بیش از گذشته پیش برویم.

معصومی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و برخی مزدوران داخلی آنها تلاش دارند کشور را به سمت وابستگی پیش ببرند و استعدادها و نیروهای ما را هدر داده و ناامید کرده و به آن سوی مرزها روان کنند که باید با این توطئه ها مقابله شود و یکی از این راههای همین شعار سال و توجه دادن به این امر است.

وی با بیان اینکه باید در بسیج استعدادها شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند افزود: بسیج سازندگی در همین راستا در چند سال اخیر حرکت کرده و باید بیش از گذشته از این سازمان حمایت کرد تا استعدادهای فراوان بسیج شکوفا شوند و به جامعه معرفی شوند.

امام جمعه رودیان با اشاره به نقش نظام صالحین در تحقق شعار سال عنوان کرد: مجموعه به هم پیوسته صالحین باید در جهت تحقق منویات رهبری در سطح جامعه تلاش کند و در راستای تحقق تولید و اشتغال با کمک سایر نهادهای متولی بسیج اعضا صالحین را به این سمت سوق دهد.

وی ادامه داد: در صالحین کار تربیت و تعلیم و مهارت و بصیرت و معرفت است و مهارت آموزشی برای ایجاد تولید و اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد و تحقق منویات رهبر انقلاب یکی از وظایف مهم بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها