بسیجیان پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) به مناسبت سال نو از سرای سالمندان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۳۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای پایگاه بسیج حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) به اتفاق حجت الاسلام اکبری نماینده و مسئول دفتر استفتائات حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به مناسبت سال نو از سرای سالمندان شاهرود بازدید کردند.

در این بازدید بسیجیان با اهدا شاخه گل و شیرینی سال نو را به سالمندان این سرا تبریک گفتند.

در این برنامه همچنین بسیجیان با مدیرعامل سرای سالمندان شاهرود دیدار و از نزدیک با فعالیت های این مرکز و خدمات آن آشنا شدند.

علی اکبری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حزب الله شاهرود در این دیدار با تبریک سال نو هدف از این دیدار را بزرگداشت سالمندان عزیز و تبریک سال نو به این افراد که شاید کسی را ندارند عنوان کرد و افزود: وظیفه بسیج خدمت رسانی به آحاد جامعه و توجه به افراد مختلف است و این دیدار نیز در این راستا و تفقد از سالمندان و نزدیک تر شدن قلوب مومنین به هم است.

حجت الاسلام اکبری نیز در این دیدار با اشاره به آیات و روایات در باب صلحه رحم و دید و بازدید اظهار کرد: در دین مقدس اسلام سفارش شده که صلحه ارحام انجام شود و سرکشی از خویشان و دوستان و برادران مومن انجام پذیرد و این بازدید امروز در این راستاست که امیدواریم مورد مرضی خداوند قرار گیرد.

در این دیدار مدیرعامل خانه سالمندان شاهرود نیز گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه نمود و تاکید کرد: فعالیت های این مرکز برپایه مردم محوری و کمک های خیرین است و در این سرا قریب به 70 سالمند زن و مرد نگهداری می شوند و که تمام کارها و برنامه ها رایگان ارائه می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها