استاندار البرز با اشاره به دست‌یابی البرز به رتبه‌های برتر در زمینه‌های گوناگون در ارزیابی ملی در سال گذشته، گفت: در سال گذشته ۳۲ جلسه اقتصاد مقاومتی با ۲۲۰ مصوبه برگزار و ۲۹۴ واحد تولیدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۲۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سیدحمید طهایی در دیدار نوروزی با مسئولان و مدیران ارشد استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال جاری بحث انتخابات یکی از مباحث محوری و بیان عملی جمهوریت و مردم‌سالاری است، اظهار داشت: از ابتدای بررسی صلاحیت‌ها مسئولان قانون را رعایت می‌کنند و اگر کسی هم در انتخابات نباید شرکت کند باید قانع شود که به چه سبب است. 
 
برگزاری ۳۲ جلسه اقتصاد مقاومتی با ۲۲۰ مصوبه در استان البرز 

استاندار البرز با بیان اینکه اگر قرار باشد کسی برای رای آوردن فرد دیگر را زیرسئوال ببرد، رهبری و مردم راضی به این امر نیستند، افزود: باید خطوط قرمز نظام، رهبری و مردم در این امر رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه مجریان این امر با توجه به قانون و چارچوب که تذکر داده شده باید اهداف را انجام دهند، بیان کرد: بحث دیگر که باید در آن همه کار جمعی انجام دهند و وحدت انجام شود، که عمده وحدت ما حول محور سخنان رهبری در حوزه اشتغال است.

طهایی ادامه داد: در سال جاری باید فعالیت در زمینه ایجاد اشتغال و تولید بیشتر شده و اقتصاد مقاومتی شود که باید برای آن برنامه‌ریزی و کار شود.

وی با اشاره به اینکه در این بخش باید مسئولان دست همدیگر و نه مچ یکدیگر را بگیرند، تصریح کرد: به زمینه تبلیغاتی برای اجرای منویات رهبری در جهت آماده‌سازی افکار عمومی و تسهیل کار نیاز است.

استاندار البرز با بیان اینکه برای تغییر الگوی مصرف برای جوانان همه باید تلاش کنند، اضافه کرد: در سال گذشته با کمک بخشی از مسئولان دستگاه‌های اقتصاد مقاومتی جلسات بسیاری در زمینه رونق دادن به تولیدات گذاشته شد.

وی با اشاره به دست‌یابی استان البرز به رتبه‌های برتر در زمینه‌های گوناگون در ارزیابی ملی در سال گذشته، اظهار داشت: در سال گذشته 32 جلسه اقتصاد مقاومتی با 220 مصوبه برگزار و 294 واحد تولیدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت کرده‌اند.

استاندار البرز با اشاره به ایام نوروز، اظهار داشت: در سال جاری استان البرز محل عبور بسیاری از مسافران بود و ترافیک 15 درصد افزایش یافته اما در عین حال حوادث کاهش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها