جواد ابطحی در گفت‌وگو با «بسیج»:

گرایش برخی مسوولین کاملا غربی است/ عملکرد غیر انقلابی در برخورد با نجومی بگیران

ابطحی گفت: مدیریت مسئولین امر در مذاکرات هسته‎ای یک مدیریت غیر انقلابی بود به طوری که برجام به صورتی شد که طرف مقابل به واسطه این برجام شمشير داموکلس را روی سر ما نگاه داشته‎ است.
کد خبر: ۸۸۴۲۶۹۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای در اجتماع زائران و مجاوران حرم امن رضوی مبنی براینکه مدیریت غیرانقلابی و بی‎تحرک موجب متوقف ماندن یا انحراف پیداکردن کارها شده اظهار داشت: در نحوه تصمیم گیری‎های برخی مسئولین شاهد گرایش به غرب و پیاده کردن تئوری‎های غربی هستیم تا تئوری‎های انقلاب؛ یعنی هرجایی که این مسئولین در قضایا ورود پیدا کردند سعی کردند که با تئوری‎های غربی و در همان چارچوب حرکت کنند.
 
ابطحی در توضیح این مطلب با اشاره به مذاکرات هسته‎ای عنوان کرد: یکی از این موارد برجام است که علی رغم هشدار دلسوزان نظام، مدیریت مسئولین امر در مذاکرات هسته‎ای یک مدیریت غیر انقلابی بود به طوری که برجام به صورتی شد که طرف مقابل به واسطه این برجام شمشير داموکلس را روی سر ما نگاه داشته‎ که این مسئله ریشه در تفکر حاکم بر مسئولین دارد.
 
نماینده مردم خمینی‌شهر در ادامه مطرح کرد: در قضایای دیگری مانند برخورد با حقوق‎های نجومی نیز به همین صورت شاهد مدیریت غیرانقلابی مسئولین بودیم به طوری که برخی از این نجومی بگیران ذخایر انقلاب تلقی شدند و اکنون نیز با توجه به اینکه نه در برنامه ششم و در بودجه 96 راجع به حقوق‌های نجومی تکلیفی مشخص نشد دستشان باز است و هرسقفی را که بخواهند خواهند گرفت که به صورت قانونی نیز خواهد بود! یعنی نه تنها بهبودی در این وضعیت مشاهده نمی‎کنیم بلکه در جهت عکس اجازه داده شده است که حقوق‎های نجومی را به صورت قانونی دریافت کنند که این نشان دهنده این است که مسئولان نه در شفافیت این قضیه و نه در تعیین سقف و مقدار حقوق‎ها وارد شده‎اند.
 
ابطحی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با تصویب طرح شفافیت حقوق‎ها و درج مقدار حقوق‎ها، پاداش‎ها، مستمری‎ها و...  که در مجلس صورت گرفت شاهد این باشیم که مسئولان با این شفاف‎سازی و ترس از افکار عمومی مقداری در بحث حقوق‎های نجومی عقب نشینی کنند وگرنه در حال حاضر هیچ منع قانونی برای دریافت این حقوق‎های نجومی وجود ندارد و مسئولان نیز آنچنان که نشان داده‌اند اراده‎ای برای ورود به این مسئله ندارند و مدیریت غیرانقلابی آنها موجب شد که برخورد با حقوق‎های نجومی متوقف بماند.

ارسال نظرات