خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید از چند پارک و بوستان سطح شهر عنوان کرد؛
شهردار تبریز با حضور در برخی از پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، از روند اجرایی برنامه‌های شهرداری تبریز در روز طبیعت بازدید کرده و از فعالیت تیم‌های اجرایی، گروه‌های زیست‌محیطی و تشکل‌های مردم‌نهاد قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۸۴۲۶۷۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از تفرجگاه ائل گلی اظهار داشت: شهرداری به تنهایی و بدون حمایت شهروندان نمی تواند کاری از پیش ببرد و تنها بخشی از امور را عهده‌دار است؛ با این حال، حضور فعال گروه‌های حافظ محیط زیست و تشکل‌های مردم‌نهاد و برنامه‌‌های آموزشی و فرهنگی اجراشده، نقش چشمگیر در صیانت از طبیعت و آراستگی محیط زیست داشته است.

شهردار تبریز ادامه داد: شهروندان باید دست‌‌دردست هم فضای سبز را حفظ کنند و با حفاظت از درختان، درختچه‌ها ، بوته‌ها‌، گل‌ها و همچنین اجتناب از برپایی چادر در محدوده‌های فضای‌سبز، نخستین پشتیبان برنامه‌های زیست‌محیطی شهر به ویژه در بخش فضای‌سبز باشند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در آماده‌سازی بوستان‌های تبریز جهت میزبانی از شهروندان در روز طبیعت، تصریح کرد: طبق بازدیدهای صورت‌گرفته، از نظر تمیزی، زیبایی، کیفیت برنامه‌های خدماتی و حضور نیروهای فضای سبز، وضعیت تا حدود زیادی رضایت‌بخش است.

نجفی با اشاره به این که بیش از ۱۰۰ پارک و بوستان در سطح شهر تبریز، در روز طبیعت میزبان شهروندان است، گفت: با توجه به تدارک گستردهای کهحوزههای مختلف شهرداری تبریز از قبیل خدمات، آتشنشانی، فضایسبز، حملونقل و روابطعمومی و مناطق ۱۲ گانه تدارک دیده‌‌اند، تا حدود زیادی شاهد وضعیت مطلوب در برپایی این سنت قدیمی بودهایم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه حوزه فضای سبز، جزو اولویتهای برنامه و بودجه سال ۹۶ است، گفت: با توجه به گسترش تنفسگاههای فضای سبز در اطراف تبریز مثل عونبنعلی، آرپادرهسی، عباسمیرزا و تپههای یادگارامام(ره)، بخشی از کاستیهای فضایسبز شهر تبریز در حال رفعشدن است.

نجفی همچنین از خدمات ارائهشده در چند پارک از جمله تفرجگاه ائلگلی بازدید کرده و از عوامل اجرایی سازمان پارکها و فضایسبز قدردانی کرد.

ارسال نظرات