کودکانی که روزگاری رزمندگان دفاع مقدس را بدرقه می‌کردند و در تشییع پیکر آنان حضور داشتند امروز در دفاع ار حرم اهل بیت(ع) لباس رزم پوشیده‌اند و بعضا شربت شهادت الی الله را می‌نوشند.
کد خبر: ۸۸۴۲۶۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سرهنگ پاسدار ابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی و یادواره سرداران و رزمندگان شهید با محوریت شهدای مدافع حرم خان طومان در 17 فروردین برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شهادت سردار شهید طوسی در 18 فروردین که به نام روز شهرستان نکا نامیده شد و با توجه به در نظر گرفته شدن برگزاری یادواره سرداران و رزمندگان شهید و همچنین شهدای مدافع حرم نکا با محوریت شهدای خان طومان در فروردین ماه، این 2 برنامه در 17 فروردین همزمان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان نکا افزود: سخنران این مراسم ادیب یزدی است و با حضور گسترده مردم همانند سال گذشته در مصلی نماز جمعه شهرستان نکا راس ساعت 15 برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار شریفی با بیان اینکه سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان و سردار شهید طوسی نشان می‌دهد که خط شهادت بیش از 30 سال ادامه یافته است، اظهار کرد: کودکانی که روزگاری رزمندگان دفاع مقدس را بدرقه می‌کردند و در تشییع پیکر آنان حضور داشتند امروز در دفاع ار حرم اهل بیت(ع) لباس رزم پوشیده‌اند و بعضا شربت شهادت الی الله را می‌نوشند.

فرمانده سپاه شهرستان نکا خاطر نشان کرد: حفظ یاد، نام و ایثارگری  شهدا وظیفه همه افرادی است که خود را مدیون راه ایثار شهادت می‌دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها