خبرهای داغ:

استفاده تفریحی مردم ازطبیعت وسواحل هندیجان

سیزده بدر فرصتی هست که بعداز عید دیدنی وبه جاآوردن صله رحم درپایان تعطیلات نوروزی مردم به طبیعت و مکان های زیارتی و مناطق دیدنی گردشگری وسواحل می روند تا روزهای کاری را با عمل به شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال همراه با شادی، نشاط و انرژی آغاز نمایند دراین راستا مردم شهرستان هندیجان با حضور مهمانان نوروزی به محیط طبیعت و مکان های زیارتی وحاشیه سواحل خلیج فارس رفته واز وجود برکات ونعمت های خداوند در کنارخانواده های خود استفاده نمودند.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۷۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج در هندیجان ،طبیعت همواره موجب آرامش وشادی است که خداوند این مکان ها رابرای رفاه حال انسان ها آفریده است که پس از استفاده از محیط طبیعت و مکان های زیارتی مردم  زباله های موجود خود را بارعایت فرهنگ بهداشت ونظافت در دل طبیعت رها نکنند و درکنار هم این زباله ها  راجمع آوری نمایند.


خداوند به انسان ها ارزش داده که به محیط اطراف خود اهمیت وارزش بدهند مخصوصادر پاکیزگی محیط طبیعت سفارشات زیادی از سوی اهل بیت(ع) وبزرگان دینی و اولیای خداوند شده است که این مکان ها از اولویت های اصلی برای استفاده دیگران و جانداران آفریده شده خداوند است.


درادامه گزارش حضور مردم هندیجان در سیزده بدر نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده واز محیط های سرسبز روستایی اطراف هندیجان و مناطق گردشگری و مکان های زیارتی شامل امامزاده میرنعمان (ع) ،شاه عبدالله(ع) و سواحل زیبای منطقه بحرکان در کنار خانواده های خود استفاده نمودند و باشادی وآرامش ونشاط به منازل خود برگشتند.


دراین روز طبیعت خیلی ها با دیگر مسافران آشنا شدن که این نشانه فرهنگ وتمدن  ومعرفت بالای مردم خونگرم هندیجان رانشان می دهد.


در پایان گزارش مردم شهرستان همزمان با غروب آفتاب روز یکشنبه با خاطرات خوش وشادی به منازل خود برگشته و با توکل برخدا روزهای کاری را شروع می کنند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها