خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در بازدید از برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، تلاش اهالی فرهنگ و هنر را یکی از زمینه های اعتلای جامعه و بهره مندی شهروندان از آموزه های فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۶۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام حمیدی در این دیدار نوروزی ضمن بازدید از روند کاری همکاران این برنامه ها، به گفتگو با شهروندان و مهمانان بهاری تبریز پرداخت.

وی ضمن قدردانی از مشارکت فعال و موثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در غنی کردن لحظات نوروزی هموطنان، ابراز امیدواری کرد این اقدام و دیگر برنامه های پیش بینی شده نوروزی بتواند لحظات ارزشمندی برای مردم به وجود بیاورد.

حمیدی افزود: هنرمندان و فعالان فرهنگی بسیاری برای برگزاری اقدامات نوروزی زحمت کشیده اند و حاصل این تلاش ارزشمند در قالب برنامه های متنوعی در حال ارائه می باشد که در نوع خود مهم و قابل تقدیر است.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، با تلاش های صورت گرفته به ویژه در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی شاهد تعمیق باورها و آموزه های شهروندی در میان اقشار مختلف خواهیم بود و ثمره این تلاش، ساخته شدن جامعه ای موفق و رو به افق های جدید است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در پایان ضمن تبریک نوروز به شهروندان، فعالان فرهنگی و هنرمندان و همچنین همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان بازوی اجرایی اقدامات فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز، بر استمرار تلاش های فرهنگی این مجموعه با قوت و قدرت بیشتر در سال جدید تاکیدکرد و این تلاش ها را زمینه ساز ورود موفق به مناسبت مهم تبریز 2018 دانست.

ارسال نظرات