خبرهای داغ:

نماینده مرند و جلفا از پایگاه هلال احمر در مرند بازدید کرد

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از پایگاه امداد جاده ای شهید رحمت آله اوهانی و پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر مرند بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۵۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمد حسن نژاد از پایگاه امداد جاده ای شهید رحمت آله اوهانی و پستایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر مرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت .

نماینده مردم مرند و جلفا در یادداستی کوتاه بر دفتر یادبود پایگاه امداد جاده ای با تجلیل از ایثارگری های نیروهای هلال احمر نوشت: با عرض ارادت خاص خدمت ایثارگران حوزه امدادرسانی(نیروهای داوطلب و رسمی هلال احمر) که از تفریحات و تعطیلات عید خود کاسته و درخدمت مردم می باشند.

از طرف خودم و مردم مرند و جلفا به شما عزیزان خداقوت گفته و از خداوند منان سلامتی و سعادت برای مردم عزیز و شما عزیزان خواستارم. امیدوارم سال بدون حادثه برای همه باشد.

محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در پست نوروزی شهید عباس عبدالهی هلال احمر مرند با امضای میثاقنامه به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها