خبرهای داغ:
رئيس دفتر آيت‌الله مصباح يزدي:

مخالفت غربي‌ها با جمهوری اسلامی مشت به سندان کوبیدن است

رئيس دفتر آيت‌الله مصباح يزدي گفت: غربی‌ها پس از 40 سال باید بفهمند که مخالفت با انقلاب و جمهوری اسلامی مشت بر سندان کوبیدن است.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۴۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
مخالفت غربي‌ها با جمهوری اسلامی مشت به سندان کوبیدن است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسین جلالی با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: در شعارهای پیش از انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی درخواست شده بود و نظام این خواسته مردم را با رفراندوم محقق کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با دو تفکر از درون و بیرون مواجه هستیم. متأسفانه برخی مسؤولان حاکمیت اسلام را باور ندارند و نگاهشان به بیرون کشور است و سعی می‌کنند در سخنرانی‌ها و شعارها روز جمهوری اسلامی را تغییر دهند. 

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی ادامه داد: برخی استقلال، آزادی و پیشرفت و برخی دیگر استقلال، آزادی و جمهوری مردمی را مطرح می‌کنند اینگونه افراد می‌خواهند اسلام التقاطی و اسلام جدیدی را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه منظور آنها این است که اسلام واقعی و ناب محمدی آمادگی اداره کشور را ندارد گفت: غربی‌ها از اسلام ضربه خوردند، بنابراین درصدد مانع تراشی، جنگ نیابتی و ناامن‌سازی منطقه هستند. همه مسائلی که در زمینه داعش، طالبان، وهابیت، سلفی و تفکیری ایجاد کردند برای این است که مانع از پیشرفت اسلام و اقتدار جمهوری اسلامی شوند.

جلالی یادآور شد: ترورها و جنگ هشت ساله و تحریم‌ها برای این است که می‌خواهند مانع پیشرفت اسلام و دستیابی به اهداف شوند.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به چهار دهه از روز جمهوری اسلامی و دستیابی به توانمندی‌ها گفت: سیر کلی حرکت نظام و انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی صعودی بوده است.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی یادآور شد: دشمن در بسیاری از موارد مانند هوافضا، سلول‌های بنیادی و شبیه‌سازی و مباحث دیگر نتوانسته مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شود. با وجود بداخلاقی‌ها سیل خروشان نظام جمهوری اسلامی به راه خود ادامه داده و توانستیم به اهداف نزدیک شویم.

وی خاطرنشان کرد: با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم که به همت مسؤوالان و دولتمردان نیاز است تا به وضعیت مطلوب برسیم.

جلالی عنوان کرد: غربی‌ها پس از 40 سال باید بفهمند که مخالفت با انقلاب و جمهوری اسلامی مشت بر سندان کوبیدن است و ضربه آن به خودشان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی نهال نوپایی نیست بلکه درخت تنومندی است که با این بادها به حرکت در نمی‌آید گفت: با فضاسازی کاذب و هیاهوی جنجالی هرگز نمی‌توانند به درخت مقاوم و پایدار آسیب برسانند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی یادآور شد: این نظام در معادلات منطقه‌ای جایگاه خود را باز کرده و این شرایط نشان می دهد که دشمنان ما باید سر عقل بیایند و بدانند نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم و استوار مانند کوه راسخ ایستاده و مانند سرو بلند قامت به رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات