خبرهای داغ:
ایران کشوری ثروتمند،با نیروی انسانی بسیار و تعدد منابع است و تنها به مدیریتی توانمند نیاز دارد تا با تکیه بر درون اقتصاد مقاومتی را عملی کند.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۰۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خوسف اظهار داشت: در پیام نوروزی و ابلاغ شعار سال 1396 باز هم رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند که این امر گویای آن است که مسئولان در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی انتظارات رهبری را عملی نکرده‌اند.

وی با انتقاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌از نامگذاری هر اقدام و عملی که انجام می‌شود به نام اقتصاد مقاومتی گفت: دولت باید در بحث تولید و اشتغال از فرصت‌ها و منابعی که در کشور وجود دارد برای بالابردن سطح معیشت مردم تلاش کند.

شاهبیکی افزود: ایران کشوری ثروتمند،با نیروی انسانی بسیار و تعدد منابع است و تنها به مدیریتی توانمند نیاز دارد تا با تکیه بر درون اقتصاد مقاومتی را عملی کند.

امام جمعه خوسف گفت: بیگانگان درصدد غارت منابع سرشار معدنی، نفت و گاز کشور هستند و هیچگاه در جهت ساختن ایرانی قدرتمند و با عزت گامی بر نمی دارند.

وی با توصیه به مسئولان برای اتکا به توان داخلی افزود: با مدیریت انقلابی، متدین و کارآمد که اقتصاد مقاومتی را شدنی بداند، مدام ناامید نبوده و چشم به بیرون نداشته باشد می‌توان کشور را به قله های رفیع عزت رساند.

شاهبیکی گفت:چرا باید کالاهایی که مشابه داخلی دارند از خارج وارد شوند و بلای جان تولید کننده داخلی شوند.

خطیب نمازجمعه خوسف افزود: مسئولان باید جلوی واردات بی رویه و قاچاق کالا را گرفته و باعث رونق تولید و اشتغال در کشور شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها