خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان همدان خبر داد

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان از محدودیت های ترافیکی پلیس راهور همزمان با روز طبیعت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۷۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان سرهنگ علی فکری اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن روز طبیعت و سیزدهم فروردین که برابر سنت دیرینه، مردم به دامن طبیعت و مناطق گردشگری سفر می کنند پلیس راهور استان همدان محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد کرد.

وی گفت: از ساعت ۱۹ تردد تمامی خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه خواهد بود.

فکری افزود: ازساعت ۱۴ مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۱۴ مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم یک طرفه خواهد شد و مسیر انتهای بلوار ارم به سمت بلوار بعثت (تقاطع سعیدیه قبلی) نیز بصورت یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: تمام خودروهایی که از گنجنامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می شوند باید از سمت انتهای بلوار ارم و بلوار بعثت خارج شوند.

فکری با بیان اینکه از تردد موتورسوارن دارای حرکات مخاطره آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیر متعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد، گفت: از رانندگان وانت بارها و کامیونت ها تقاضا می شود از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده چراکه در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: عبور کامیون وخودروهای سنگین ونیمه سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی بخصوص مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، جاده کیشین و ابرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت ۸ تا ۲۳ ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان همدان از شهروندان تقاضا کرد برای جلوگیری از وقوع حوادث جانی و همچنین داشتن ترافیکی روان از برپا کردن چادر و یا نشستن در سطح سواره رو خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید از پارک خودرو در محلهای که باعث ایجاد سد معبر می شود، خودداری کنند، گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با مامورین راهنمایی و رانندگی و استفاده از مسیر های جایگزین در اجرای هرچه بهتر طرح ترافیکی روز سیزدهم فروردین مجموعه را یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار