امام‌ جمعه بافت گفت: دولت در مسئله‌ اقتصاد بسیار ضعیف عمل کره است، نمی‌شود که تمام مشکلات کشور را بر گردن دولت قبل انداخت.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۶۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز 12 فروردین اظهار داشت: ملت ایران با رأی اکثریت به جمهوری اسلامی مهر تأیید زدند، چرا که تشکیل جمهوری اسلامی نه‌ فقط برای ملت ایران آزادی و استقلال به ارمغان آورد، بلکه امید را در محرومان و مستضعفان جهان روشن کرد.
وی به تبیین شعار سال پرداخت و گفت: نامگذاری سال‌های توسط مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان را از بلاتکلیفی در عرصه‌های مختلف بالأخص اقتصادی و سیاسی نجات می‌دهد.

مهدی‌زاده افزود: هر وقت و هر زمان که ملت و مسئولان به این چراغ راه توجه کردند، پیشرفت و موفقیتی حاصل شد، اما هرکجا بی‌توجهی و بی‌اعتنایی صورت گرفت، چون شعار سال قبل، کشور به چالش بزرگ و جدی روبه‌رو شد.

وی تصریح کرد: شعار سال 96 تقریباً همان شعار سال گذشته البته با تأکید بیشتر است، متأسفانه در تحقق شعار سال گذشته کوتاهی فاحشی صورت گرفت و ناکارایی دولت را در مسئله اقتصاد شاهد بودیم.

امام جمعه بافت گفت: دولت در مسئله‌ اقتصاد بسیار ضعیف عمل کرد، رئیس‌ جمهوری که با نقد زدن بر دولت قبل سرکار آمد و دائم به ‌جای کار کردن و رفع مشکلات کشور به دنبال نقد غیرمنصفانه علیه دولت قبل بود.

مهدی‌زاده ادامه داد: دولت چگونه می‌تواند مشکلات کشور را بر گردن دولت قبل بیاندازد با وجود وزیر 70 ساله‌ای که 150 شرکت خانوادگی دارد و مدیری که رسماً اعلام می‌کند نهایت قدرت و توانمندی ایرانی‌ها ساخت آبگوشت بزباش است.

وی ابراز داشت: با وجود مدیری که ماهانه 57 میلیون تومان می‌گیرد و باافتخار چند پست دولتی دیگر را اشغال می‌کند، این‌ دولت نمی‌تواند و نخواهد توانست گرهی از مشکلات مردم را باز کند و امید بستن به چنین دولتی بس اشتباه و غلط است.

امام ‌جمعه بافت در پایان اشاره‌ای به فتوای تاریخی رهبر انقلاب داشت و بیان کرد: مقام عظمای ولایت در مشهد الرضا(ع) یک فتوای تاریخی درباره‌ حرمت واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود دادند که یک الزام شرعی است و مسئولان باید به این فتوا عمل کنند.

ارسال نظرات