رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند:

360 نفر از خانواده ایثارگران زرند بیکار هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند گفت: آمار افراد جویای کار وابسته به خانواده ایثارگران در شهرستان زرند 360 نفر است.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۶۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حسن عرب  در دیدار فرماندار این شهرستان با اشاره به عملکرد بنیاد شهید اظهار داشت: از همکاری‌های فرماندار در برگزاری یادواره‌ها در سال گذشته و همچنین بازدید از خانواده‌های معظم ایثارگر که هر سه‌شنبه برگزار می‌شود، قدردانی می‌کنم.

وی آمار افراد جویای کار وابسته به خانواده ایثارگران در شهرستان زرند را 360 نفر اعلام کرد و افزود: در سال جدید تعدادی از این افراد مشغول به کار می‌شوند و ان‌شاءالله در سال 96 اشتغال فرزندان شهدا به 100 درصد می‌رسد و همه فرزندان شهدای والامقام که توان انجام کار را داشته باشند، مشغول به فعالیت می‌شوند.

در این دیدار حبیب‌الله خنجری آرامش و امنیت حاکم بر کشور را از برکات مجاهدت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امروز برکت وجود خانواده‌های معظم ایثارگر بر کسی پوشیده نیست و همه قدردان رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی‌های این خانواده‌ها هستند.

فرماندار زرند افزود: بنده بالاترین افتخارم این است که از این قشر جدا نیستم و از نزدیک به بسیاری از مسائل و مشکلات این ذخایر بزرگ انقلاب واقف هستم.

وی عمده‌ترین مشکل برخی از افراد خانواده ایثارگران را مشکل اشتغال دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و شرکت‌ها اعم از دولتی و خصوصی بتوانیم در سال جدید که سال تولید و اشتغال به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب است با برداشتن قدم‌های اساسی، این دغدغهٔ خانواده‌های ایثارگر را برطرف کنیم.



فارس
ارسال نظرات
آخرین اخبار