فرماندار شهرستان ماهنشان:

اسکان بیش از 700 نفر از گردشگران در مراکز اقامتی شهرستان ماهنشان

از 25 اسفندماه سال گذشته تا امروز، 764 نفر از گردشگران در مراکز اقامتی شهرستان ماهنشان اسکان یافته‎‌اند که 371 نفر از آنها در چادرهای مسافرتی اقامت داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۲۴۳۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: همه دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان ماهنشان به منظور ارائه خدمات در روز 13 فروردین در حالت آماده باش هستند.

مجتبی نوری افزود: از آغاز تعطیلات تاکنون، 4 هزار و 222 نفر از جاذبه‌های ماهنشان بازدید کردهاند.

وی با اشاره به اینکه پایگاههای آتش‌نشانی شهری و روستایی در سطح شهرستان ماهنشان به منظور ارائه خدمات در روز طبیعت آمادگی لازم را دارند، تصریح کرد: پایگاههای آتشنشانی دندی و ماهنشان و یک سری از پایگاههای دهیاریها در این روز فعال خواهند بود.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه هماهنگیهای لازم با شهرداریها و اداره راه و شهرسازی به منظور بازگشایی مسیرها و اسکان ضروری صورت گرفته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی هم به منظور تامین امنیت اقدامات لازم را انجام میدهد.

نوری با تاکید بر اینکه اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ماهنشان هم به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب به مراتع و محیط زیست فعالیتهای لازم را انجام خواهد داد، از مسافران درخواست کرد، که در حاشیه رودخانهها چادر نزنند.

وی با اشاره به آماده باش همه مراکز درمانی، نیروهای امداد و نجات جادهای و جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان در روز 13 فروردینماه، افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان هم در این ایام برنامههای ویژه خود را دارند.

نوری به بازدید 2 هزار و 509 نفر از گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان ماهنشان از جاذبههای طبیعی اشاره و اظهار کرد: معدن بایچه باغ، دریاچه خندقلو، امامزاده علمدار پری و قلعه بهستان از مهمترین جاذبه‌های شهرستان به شمار میرود.

وی دودکش جن، تپه ماهورهای رنگی، دربند قاطرچی و قلعه گول بلاغی را از دیگر جاذبههای شهرستان ماهنشان دانست که مورد استقبال گردشگران واقع شده است و افزود: از 25 اسفندماه سال گذشته تا امروز، 764 نفر از گردشگران در مراکز اقامتی شهرستان اسکان یافتهاند که 371 نفر از آنها در چادرهای مسافرتی اقامت داشتند.

ارسال نظرات