خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور:

حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی رشد قابل توجهی داشت

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور گفت: امسال حضور زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۶۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز در جمع مردم و خبرنگاران اظهار داشت: اینکه امروزه شاهد حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در حرکت عظیم و معنوی راهیان‌نور هستیم از برکات خون شهدا محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: ایشان می‌فرمایند که بر خلاف جوسازی‌ها نسبت به نسل امروزی، نسل جوان امروزی اگر که بهتر از نسل جوان دوران دفاع مقدس نباشند ولی همانند آنان جهادگر هستند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور با بیان اینکه می‌توان نسل امروز را از رویش‌های انقلاب نام برد بیان کرد: برای اینکه معنویت مکان‌های مقدسی همچون مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس را حس کرد باید به آنجا سفر کرد چرا که با گفتن و شنیدن و یا خواندن نمی‌توان معنویت راهیان نور را حس کرد.

وی با اشاره به اینکه گام برداشتن نسل جوان در چنین مناطقی با هدف درک حقیقت نورانی شهدا نیاز است، گفت: امسال حضور زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

تویسرکانی به برگزاری نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی در یادمان‌های دفاع مقدس به عنوان اقدامی مناسب اشاره کرد و نیز با بیان اینکه ما خادم و خاک پای شهدا هستیم، تصریح کرد: شهدا مسیر زندگانی خویش را به خوبی یافتند و در مسیری گام گذاشتند که به سالارشهیدان(ع) ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال اقدمات خوبی در راهیان نور صورت گرفته عنوان کرد: همچنین اقدمات خوبی در راستای تربیت راویان دفاع مقدس، خادم الشهدا و مدیران کاروان‌ها در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس صورت انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها