فرمانده سپاه ناحیه بجستان بیان داشت: در 12 فروردین سال 58 نظامی متولد شد که نظریه جدای دین از سیاست را باطل کرد و حکومت اسلامی به صحنه ظهور و عمل رساند.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۶۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
سرهنگ پاسدار جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک سال جدید و فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز با رای اکثریت مردم  نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.
 
وی خاطر نشان کرد: دوازدهم فروردین ماه،حامل پیام مهم لبیک مردم به استقرار نظام مبتنی بر ولایت فقیه و مردم سالاری دینی و نفی هرگونه نظام سلطه است.
 
جنیدی ادامه داد: با گذشت بیش از 38 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هر روز  نماد و جلوه نوینی از خصوصیات بی نظیر و بی بدیل حکومتی برخاسته از آموزه های اسلام ناب،ن گاه جامعه جهانی و بویژه ملت های آزادیخواه را به خود معطوف می سازد.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از آنکه قرن ها تئوری جدائی دین از سیاست و نظام‌های حکومتی لائیک بر دنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی صرفا امری خصوصی در زندگی مردم تلقی می شد، در 12 فروردین سال 58 نظامی متولد شد که این نظریه ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را بر اساس موازین و آموزه های دینی به صحنه ظهور و عمل رساند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بجستان ابراز داشت:  تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت بر سرنوشت خود را به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت و اعتقاد به تحقق وعده الهی را در آنان بارور ساخت و از طرفی دیگر تغییراتی در نظام بین الملل و بویژه خاورمیانه ایجادکرد، تغییراتی که با اهداف و منافع استعمارگران، همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.
 
وی ابراز داشت: ملت ایران در آغاز دهه چهارم استقرار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی، باردیگر با تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان به خون خفته؛ بر حفظ این ارزشها پای می فشارد و روز جمهوری اسلامی را به عنوان ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می دارد.
 
جنیدی در پایان گفت: بی شک ولایت مداری، وحدت و بصیرت مردم فهیم و انقلابی کشورمان ضامن تداوم انقلاب اسلامی بوده و قطعا دسیسه های گوناگونی چون تحریم و تهدید که ناشی از خشم و استیصال دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران است، همچون گذشته کوچکترین خللی در مسیر آرمان‌خواهی و حرکت روبه جلو کشور وارد نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها