خبرهای داغ:
دهیار روستای نور آباد جیرفت گفت: این جهادگران بسیجی را خدا برای ما رسانده مردم روستاهای دیگر حسرت حضور گروه های جهادی را می خورند.
کد خبر: ۸۸۴۲۳۴۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
جهادگران بسیجی را خدا برای ما رسانده
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دهیار روستای نورآباد از بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت گفت: با حضور برادران جهادی گروه علویون از دوم فروردین امسال ساخت مدرسه در این منطقه شروع شده و همه با همت عالی کار را شروع کردند و در حال آرموتور بندی و قالب بندی هستند و از فردا بتن ریزی آن شروع می شود.

هوشنگ موحدی مقدم ضمن بیان اینکه با آمدن این بسیجیان اهالی روستا هم به فکر افتادند و با آنها همکاری می کنند گفت: نظر مردم در این مورد خیلی خوب است و استقبال خوبی از کارها و اقدامات آنها دارند.

وی ابراز داشت: این روستا با 460 نفر جمعیت حدود 50 دانش آموز در پایه اول تا ششم ابتدایی دارد و ابتدا در کپر و یا در زیر درختان نخل درس می خواندند که با گرمای شدید این منطقه بسیار عذاب آور بود و تعدادی هم برای درس خواندن هر روز با وانت به روستاهای اطراف که مدرسه داشتند می رفتند که طی چند سال گذشته 5 دانش آموز به علت تصادف و واژگونی خودروها جان خود را از دست دادند بعد در یک خانه نیمه کاره استیجاری که امکانات و سرویس بهداشتی نداشت کلاسهایشان تشکیل می شد و برای درس خواندن مشکلات زیادی داشتند و واقعا درس خواندن اینجا مشکل است.

دهیار روستای نورآباد گفت: امیدواریم با همت این جهادگران، دانش آموزان روستا از سال تحصیلی آینده در مدرسه کامل و خوب روستای خود به صورت دو شیفت در مقاطع ابتدایی و متوسطه درس بخوانند.

وی اظهار داشت: این دوستان جهادی که از استان قم آمدند و هر کدام اهل یکی از شهرها و استانهای کشور هستند در زمانی که مردم در حال سیاحت و گردشگری و مسافرت و گذراندن تعطیلات نوروزی هستند با گذشتن از زندگی و زن و فرزندان خود، آمدند در این روستا و در این هوای گرم و آفتاب سوزان بدون ریا و هیچ چشم داشتی در این جا خدمت می کنند.

موحدی مقدم گفت: از سایر مشکلات روستا، عدم وجود آب بهداشتی است که ما معمولا روزی یک یا دوساعت بیشتر آب نداریم و انشاء الله کار بعدی دوستان جهادی در سال آینده برطرف کردن مشکل آب روستا است.

وی در پایان ابراز داشت: مردم روستاهای دیگر حسرت می خورند که چرا گروه های جهادی امسال در روستاهای آنها نیستند و به نظر بنده این بسیجیان را خدا برای ما رسانده است و از همه این عزیزان تشکر می کنم چون سرزندگی و نشاط را به این مناطق آورده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها