زائران چندین کشور خارجی در اردوگاه شهدای مازندران

مسئول اردوگاه شهدای مازندران تعداد پذیرش زائران راهیان نور مازندران در اردوگاه خرمشهر را تاکنون ۱۱ هزار و۶۵۰ نفر اعلام ‌کرد و گفت: اردوگاه شهدای مازندران پذیرای زائرین بیش از ۸ استان کشور و چندین کشور خارجی از قاره های اروپا، آسیا و آفریقا بود
کد خبر: ۸۸۴۲۳۰۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عزیز الله قادی به استقبال مردم بویژه جوانان و نوجوانان از راهیان نور اشاره کرد و گفت:  ۸۰ درصد از قشر جوانان برای نخستین بار در قالب کاروان های راهیان نور، زائر مناطق عملیاتی جنوب بودند.

مسئول اردوگاه شهدای مازندران تعداد پذیرش زائران راهیان نور مازندران در اردوگاه خرمشهر را تاکنون ۱۱ هزار و۶۵۰ نفر اعلام ‌کرد و افزود: اردوگاه شهدای مازندران پذیرای زائران بیش از ۸ استان کشور و چندین کشور خارجی از قاره های اروپا، آسیا و آفریقا بود.

قادی درباره برنامه فرهنگی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر، اظهارداشت: سینما و رادیو اردوگاه از جمله برنامه های بود که مورد استقبال بی نظیر زائران راهیان نور  قرار گرفت .

وی تصریح کرد: طبق نظرسنجی توسط زائران بهترین برنامه فرهنگی و تاثیرگزارترین برنامه، اجرای سینما اردوگاه با محوریت شهدای مدافع حرم بود.

مسئول اردوگاه شهدای مازندران با بیان اینکه بهترین حال و هوای اردوگاه ورود خانواده های شهدای مدافع حرم بود، اذعان داشت: استقبال از خانواده های شهدای مدافع حرم شور و حال معنوی در اردوگاه بین زائران و‌خادمان شهدا ایجاد کرد که بیادمادنی ترین خاطره اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر شد.

قادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از مسئولان دولتی استان خواست با حضور خود در بین زائرین مازندرانی راهیان نور و با دیدن مناطقی که شهدای ما با خون خود انقلاب را بیمه کردند در آغازین روزهای سال جدید تجدید بیعتی دوباره با این شهدا کنند تا با توان بیشتر برای خدمت به مردم سال جدید را آغاز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها