در بیانیه دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیعه مقاومت بسیج مهریز آمده است: با حضور پرشور و گسترده و معنوی در مراسم های تشییع و بزرگداشت و ترحیم این عالم مجاهد و متقی از عمری خدمات صادقانه و سختکوش ایشان به مردم تجلیل به عمل آورند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۷۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،  دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج مهریز به مناسبت درگذشت حجت السلام و المسلمین برهان، بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر در گذشت مجاهد عالی قدر، مبارز دوران انقلاب، عالم متقی و یار دیرین امام و رهبری، حجت السلام والمسلمین علی برهان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مهریز موجب تاسف و تاثر شدید مردم شریف دارالعباده ،شهرستان مهریز و تمامی دوستداران و علاقه مندان ایشان گشت.

ایشان بعد از عمری خدمت صادقانه و داشتن کارنامه درخشان و پس از سالهای متمادی که در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در شهرستان مهریز ایفای وظیفه نمود به پدر و برادر شهیدش پیوست و به دیار باقی شتافت.

ضایعه ارتحال اندوه بار این عالم مجاهد را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف دارالعباده و مردم ولایی شهرستان مهریز تسلیت عرض نموده، برای شادی روح آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد متعال مسئلت می کنیم.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریزاز عموم مردم مومن و خداجوی استان یزد و به ویژه مردم شریف مهریز دعوت به عمل می آورد تا با حضور پرشور و گسترده و معنوی در مراسم های تشییع و بزرگداشت و ترحیم این عالم مجاهد و متقی از عمری خدمات صادقانه و سختکوش ایشان به مردم تجلیل به عمل آورند.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج مهریز

ارسال نظرات