خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از اثرات راهیان نور است.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۶۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، میثم محمدی در گفتگو با خبرنگار ما فرهنگ دفاع مقدس را نمونه کوچکی از فرهنگ عاشورای حسینی دانست و افزود: جوانان انقلابی ما 1400 سال پس از عاشورای حسینی، عاشورایی دیگر آفریدند و خون تازه ای را در رگ های اسلام تزریق کردند.
وی در ادامه افزود: روزی تمام قدرت های شرق و غرب با تمام ابزار و امکانات خود صدام را در مقابل ما علم کردند و در آن زمان همین جوانان انقلابی ما بودند که به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفتند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.
محمدی اردوهای راهیان نور را فرصت بسیار ارزشمندی دانست که می توان در این اردو بخش کوچکی از رشادت های فرزندان این آب و خاک در جریان 8 سال دفاع مقدس را مقابل دشمن قسم خورده نمایش داد.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، اردوهای راهیان نور را همچون یک انقلاب عظیم فرهنگی دانست و عنوان کرد: از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان استفاده کرد.
وی در پایان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور برای تمام اقشار جامعه آثار مثبتی دارد که تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، اعتماد سازی برای نسل جوان، پیوند نسل اول انقلاب با نسل جوان می تواند از اثرات سازنده این اردو باشد.
2001/ت20/ب/234


ارسال نظرات
پر بیننده ها