خبرهای داغ:
عاملی بیان داشت: راهیان نور یک گنجینه تمام نشدنی است که هرچقدر تفکر کند زوایای بیشتری را از هنر مردان این سرزمین کشف خواهد
کد خبر: ۸۸۴۲۲۵۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، عاملی زائر راهیان نور گفت: هدف از زیارت مقتل شهدا احترام به رشادت ها و جانفشانی های انان است و در حقیقت یک دانشگاه انسان سازی بوده و جنگ ما درواقع یک دانشگاه انسان سازی بود.

عاملی گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر تمام دنیای استکبار و خود باوری از فرهنگ های ناب دفاع مقدس است که می تواند به عنوان الگو به نسل سه و چهار و نسل های آینده منتقل شود.

وی گفت: ما باید قدرشناس جانبازان،آزادگان و شهدا و خانواده های انان باشیم که یکی از راه های خود سازی حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس می باشد.
 
عاملی با اشاره به حضور زائرین از کشور های خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت:انقلاب اسلامی طبق فرموده امام راحل در جنگ تحمیلی به تمام دنیا صادر شد  و از بدو انقلاب این کار صورت گرفت و دلیل این موضوع هم این بود که تمام دنیای استکبار و ارتجاع جلوی ما صف آرایی کردند.
 
وی تصریح کرد:مقابله ۳۸ ساله دشمن در برابر جمهوری اسلامی  نشان داده که دشمن در بر ابر تک فرهنگی انقلاب پاتک فرهنگی نظامی و سیاسی و اقتصادی را دستور کار قرار داده و با تمام قوا به میدان آمده است.

عاملی گفت:وقتی کشورهای مظلوم و عربی دیدند ایران با تکیه بر مذهب تشییع در برابر تمام دنیای استکبار به تنهایی ایستاد برای آنها سوال ایجاد می شود وقتی وارد شدند می بینند که تشبیع مبتنی بر سیره ائمه و عاشورا بالاترین کمال انسانی و رهایی از ظلم را دارد.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی به جز دو کشور عربی که با انقلاب همراه بودند تمام کشورهای عربی و دو بلوک شرق و غرب  با صدام همراه شدند جز فرهنگ عاشورا و تشییع چه نیروی ایمانی می توانست در برابر این حجم عظیم سپاه کفر ایستادگی کند جز مکتب عاشورا ؟ پس حضور اتباع خارجی از کشورهای مختلف در راهیان نور به دلیل شناخت مردم از مقاومت ملت ایران و تشییع می باشد تا با تکیه بر این الگو خود را برای رهایی از استبداد و استعمار برهانند.

عاملی در ا امه اظهار داشت: امروز مدافعین حرم  که برای تمام دنیا و کشور های عربی مطرح است مقایسه می کنند که یک بسیجی با کمترین امکانات و با انگیزه بزرگ الهی چگونه در برابر نیروهای تروریستی ۸۰کشور ایستادگی کرده و پیروزی های متوالی به دست می اورند با ارتش های خود و سایر کشور های عربی مقایسه می کنند و در ان صورت پی به راز قدرت فرهنگ و مذهب ناب تشییع می برند.

وی در پایان گفت: هرجایی در دنیا مظلومی قد علم کند از انقلاب اسلامی و تفکر مقام معظم رهبری و امام راحل  بوده که پیروزی های بزرگی را کسب می کنند و در مناطق مختلف عربی و غیر عربی مظلومین که به دنبال حقیقت هستند الگوی انقلاب اسلامی مد نظر آنها بوده است.



1002/پ30/ب/233
ارسال نظرات
پر بیننده ها