خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابولفضل(ع) شهرستان آوج گفت: راهیان نور به عنوان یک کشتی نجاتی است در دریای طوفان زده تبلیغات مسموم دشمنان در عرصه جنگ نرم می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۳۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
حجت الاسلام علی خدا مراد مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابولفضل(ع) شهرستان آوج درگفتگو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر به اهمیت اردوهای راهیان در جامعه کنونی پرداخت و اظهار کرد: راهیان نور به عنوان یک کشتی نجاتی است در دریای طوفان زده تبلیغات مسموم دشمنان در عرصه جنگ نرم می باشد.

وی با اشاره به تأثیر گذار بودن حرکت عظیم راهیان نور افزود: روز به روز باید این حرکت عظیم فراگیر تر شود و در بین مردم ایران اسلامی به فرهنگ تبدیل شود تا بلکه بتوان کمی از دین خود را به شهداء اداء کنیم و تفکر ناب شهید که برخاسته از اعتقادات الهی اوست در بین نسل جدید گسترش داده شود.

خدا مراد تاکید کرد: بنده بعنوان یک طلبه کوچک پیشنهاد می کنم در این سنت حسنه، استفاده بهینه ای صورت گیرد.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه حضرت ابولفضل(ع) شهرستان آوج در پایان با اشاره به استفاده از فضای مجازی در ترویج و اشاعه فرهنگ راهیان نور و شهداء گفت:: فضای مجازی یک ابزارمهم تبلیغی است و ما باید در این عرصه حضور پیداکنیم و درس های مهم انان که شهادت، ایثار، شجاعت، فداکاری، غیرت دینی است را به نسل جوان انتقال دهیم.



5001/پ20/ب/226
ارسال نظرات
پر بیننده ها