خبرهای داغ:
فرمانده سپته ناحیه آوج:

رسالت ما ادامه دادن حرکت پر برکت شهدا است

مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور شهرستان آوج در حسینیه اردوگاه شهید مسعودیان اهواز با حضور 350 نفر از زائرین این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۴۲۲۳۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور شهرستان آوج در حسینیه اردوگاه شهید مسعودیان اهواز با حضور 350 نفر از زائرین این شهرستان برگزار شد
 غلامرضا مهرعلیان فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابولفضل(ع) آوج در این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به زائرین مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: برنامه های مختلف فرهنگی، برای زائرین این شهرستان در مناطق عملیاتی و یادمانها درنظرگرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور اظهارکرد: راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی در کشورمی باشد و رسالت ما این است که این حرکت پر برکت را ادامه دهیم.
مهرعلیان گفت: ما باید به این اردو به صرف فقط یک اردو نگاه نکنیم بلکه آن را به عنوان کلاس اخلاقی در نظر بگیریم که استاد این کلاس های درس اخلاق شهدای والا مقام می باشند.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابولفضل(ع) آوج در ادامه با اشاره به اینکه حرکت راهیان نور خنثی کننده ی نقشه های دشمنان می باشد تأکیدکرد: یکی از هدف های اردوی راهیان نور، آشنا کردن نسل سوم انقلاب و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.
این مسئول با بیان اینکه دشمنان انقلاب در صدد به انحراف کشاندن انقلاب و آرمانهای نظام می باشند، اظهار کرد: رسالت بسیجیان آشنا کردن جوانان با شهداء می باشد چرا که آشنایی با شهداء و سیره آنان نقشه دشمنان را خنثی می کند.
مهرعلیان در پایان گفت: اگر می خواهیم که شهداء ما را بپزیرند باید اخلاص خودمان را افزایش دهیم



5001/پ30/ب/225
ارسال نظرات
پر بیننده ها