جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همراه با روایتگری درست و واقعی اثر بیشتر و ماندگارتری در بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان دارد لذا در کاروان‎ها و یادمان‎های دفاع مقدس از روایتگران برجسته مازندران استفاده می‎شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۰۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسین محمدرضایی که در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر حضور دارد در جمع خبرنگاران قرارگاه رسانه‎ای با اشاره به استقبال مردمی راهیان نور در ایام نزدیک به تحویل سال نو و افزایش تعداد زائران نسبت به سنوات گذشته، اظهار داشت: حضور مردم در مناطق راهیان نور، آمادگی در دفاع است و اینگونه حضورها در واقع نمایش آمادگی همه جانبه ملت در مقابل تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای دشمن است.

وی افزود: برنامه‎های مختلف فرهنگی ازجمله رادیو اردوگاه، سینما اردوگاه، اقامه نمازهای جماعت، قرائت ادعیه زیارت عاشورا و عهد برای تمامی کاروان‌های مستقر در خرمشهر و اندیمشک اجرا می‎شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تمرکز اصلی ستاد راهیان نور سپاه کربلا در حوزه فرهنگی است، افزود: اعتقاد راسخ داریم که در لوای فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ ایثار و روحیه دفاع مقدس بهتر تبیین می‎شود.

محمدرضایی گفت: استقبال و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس آینده نظام و انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدات تضمین کرده و نقشه دشمنان را برهم زده و خنثی می‎کند.

وی با اعلام اینکه بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همراه با روایتگری درست و واقعی اثر بیشتر و ماندگارتری در بین مردم بویژه جوانان و نوجوانان دارد، گفت: وجود روایتگران برجسته مازندران در کاروان‎ها و یادمان‎های دفاع مقدس از برنامه‎های مهم فرهنگی در اردوهای راهیان نور است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: علیرغم غربت و مهجوریت به وجود آمده در هفت‎تپه که طی سالیان پس از جنگ تحمیلی به آن توجهی نمی‎شد اما با اقدامات انجام شده در یکی دو سال اخیر، شاهد حضور گسترده و چشمگیر مردم هستیم.

محمدرضایی در پایان با اشاره به ایجاد مکان‌هایی در منطقه هفت‌تپه به عنوان یادمان شهدا و سرداران مازندرانی بیان کرد: فضاسازی‌های این جایگاه نشانگر فعالیت شایسته فرهنگی متولیان امر برای ماندگاری فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در خط پشتیبانی دوران جنگ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها