خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:
دفاع مقدس یکی از ثروت های فرهنگی ناب و ارزشمندی است که نباید در سینه ها محبوس بماند و این رویداد مهم تاریخی با آن همه حماسه و ایثار به نسل های آینده انتقال داده شود. لذا برای روشن شدن این حقایق تاریخی لازم است آنچه در توان داریم در زمینه های مختلف از جمله تهیه و ساخت فیلم،چاپ کتاب،روزنامه و .... بکار بگیریم تا حقایق این همه تلاش و مجاهدت و حماسه و ایثار فروزان باقی بماند.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۹۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان،سرهنگ پاسدار عبدالله طاهری نیا معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت از عملکرد دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در خصوص راهیان نور و خادمی زائرین مناطق عملیاتی جنوب گفت:برای ترویج و تقویت راهیان نور برای نسل جوان و اشاعه معنوی آن در جامعه، یکی از اساسی ترین وظایف مسئولین و دست اندرکاران فرهنگی کشور است که می توان با توسعه و تقویت آن جامعه را بیمه کرد و لذا یکی از راههای مهم و اساسی که می توان این راه نورانی را نمایان تر کرد همین حرکت عظیم راهیان نور است که در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سمت و سوی تعالی حرکت می دهد و بخصوص در سال جدید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی.تولید و اشتغال می توانیم  جامعه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه افزود:ماموریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) در خصوص راهیان نور بسیار گسترده بود از جمله این اقدامات می توان به بکارگیری و استقرار روحانیون در یادمان ها و مناطق تحت پوشش راهیان نور و سرکشی از تمام زیارتگاه ها و یادمان های راهیان نور و بررسی مشکلات فرهنگی آنها، و نیز هماهنگی مصاحبه و پوشش خبری و اقدامات راهیان نور در مرکز استان و آبادان و همچنین تهیه گزارش های خبری و انعکاس از اقدامات انجام شده در خصوص طرح بیابان زدایی و پخش از شبکه سراسری و استانی و مطبوعات محلی و کشوری اشاره نمود.

وی گفت:از دیگر اقدامات این دفتر،اعزام تعدادی از ناظرین نمایندگی ولی فقیه جهت سرکشی و بررسی وضعیت فرهنگی معنوی یادمان های راهیان نور و نیز مصاحبه با مسئولین و فرماندهان و مدیران کل در خصوص عملکرد و کمک آنها به راهیان نور و انعکاس این اخبار در رادیو تلویزیون استان و کشور می باشد.

در پایان، سرهنگ پاسدار طاهری نیا از عملکرد مجموعه معاونت های دفتر نمانیدگی از راهیان نور ،تقدیر و تشکر نمود و سال خوشی توام با سلامتی را برای همگان از خداوند مسئلت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها