بسیج دانشجویی خانواده چادرنشین را صاحب خانه کرد + عکس

بسیج سازندگی دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با منش جهادگری و انقلابی خود این بار صدای خسته ی مستضعف و محروم دیگری را لبیک گفت و به یاری او شتافت.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۴۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
اگر با جاده های پر پیچ و خم استان کهگیلویه و بویراحمد همراه شوید این جاده ها شما را به نقاطی می برند که به جرات می گویم هیچ مسئولی تاکنون به آنجا نرفته است در انتهای این جاده های پر پیچ و خم خانواده هایی زندگی می کنند که سرنوشت و روزگارشان  همچون این جاده ها پر از مشکل و پستی و بلندی است  با این تفاوت که این جاده ها را هر کسی که می گذرد می بیند اما این خانواده ها دیده نمی شوند.

اکثر مناطق  روستایی این استان از حداقل امکانات اولیه زندگی محروم بهستند، یکی از این بخش ها شهر پاتاوه است که با ۲۸ هزار نفر جمعیت یکی از بزرگترین بخش‌های محروم استان کهگیلویه وبویراحمد به شمار می‌آید و روستاهایی در آن وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.

روستای گندی خوری بخش پاتاوه در شهرستان دنا و از توابع این استان است که در 40 کیلومتری مرکز استان شهر یاسوج واقع شده است.

این روستا بر روی جاده اصلی یاسوج به اصفهان واقع شده اما از محرومیت های بسیار زیادی برخور دار  بوده و حتی مسئولان به آنها توجهی ندارند، یکی از این محرومیت ها زندگی خانواده ای بود که در چادر زندگی می کردند.
 

دو روز بعد از انتشار این خبر توسط سایت های محلی بسیج سازندگی دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت مسکن آنها دست به کار شد.

در این رابطه مسئول بسیج سازندگی دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دو روز بعد از انتشار این خبر ، بسیج سازندگی جلسه ای با محوریت بسیج سازندگی دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با حضور امام جمعه، شهردار، فرمانده سپاه، و کمیته امداد بخش پاتاوه در این روستا تشکیل شد تا با همکاری همدیگر مشکل مسکن این خانواده رفع شود که وعده هایی نیز دادند اما تا به الان هنوز کمکی از سوی آنها انجام نشده که امیدواریم به زودی این وعده ها محقق شوند.

مالک انوری پور افزود: از زمان انتشار این خبر هر 10 روز یک بار بسیج سازندگی دانشجویی استان نسبت به خرید مواد غذایی و اقلام خانگی و حتی خرید کتب درسی و لوازم تحریر فرزندان این خانواده اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: برای ساخت مسکن این خانواده نیز تمامی مصالح ساخت و ساز اماده شده و گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در عید نوروز سال جاری به مدت 10 روز در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و امیدواریم تا پایان تابستان 96 به اتمام برسد.
 

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات