ایجاد امید و نشاط در بین مردم از سیاستهای دولت تدبیر و امید است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشن نوروزی شهرستان بهمیی که در منطقه گردشگری قلعه نادر این شهرستان و با حضور مسولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد گفت: ایجاد امید و نشاط و تزریق خودباوری از سیاستهای دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۸۸۴۲۱۲۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
 سید موسی خادمی در این جشن نوروزی که با شعارهمدلی، امید و اعتماد مردمی و در جمع پرشور مردم شهرستان بهمیی برگزار شد،توجه به آداب ، سنن،و میراث ماندگار فرهنگی و تاریخی استان را خواستار شد.
وی افزود: شهرستان بهمئی ظرفیت بالای گردشگری در بخش های طبیعی و تاریخی دارد که امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان باشیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد استقبال مردم شهرستان بهمیی از این جشن را بی نظیر توصیف کرد و گفت: این موضوع نشان می دهد که مردم امید و نشاط می خواهند و دولت باید با حفظ ارزش های اسلامی زمینه نشاط را برای مردم فراهم کند.
سید موسی خادمی استان کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت های بالای گردشگری ،طبیعی و تاریخی برشمرد که به همت و تلاش مردم و مسولان باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.
استانداربرگزاری جشنهای نوروزی در شهرستانهای هشتگانه استان دراین ایام را یکی از راهکارهای معرفی این ظرفیتها دانست و افزود: باید اینگونه جشنها در طول سال به اجرا درآید و این فرهنگ و میراث ماندگار استان بیش از پیش به همگان معرفی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار