رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه اصول «اقتصاد مقاومتی» محور عملکرد این ستاد در اجرای پروژه‌های متعدد در اعتاب مقدسه است گفت: سه هزار مهندس و کارگر ایرانی در عتبات عالیات فعالیت می کنند
کد خبر: ۸۸۴۲۱۰۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن پلارک گفت: از زمان تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات تا کنون، شفافیت، انضباط و صرفه‌جویی در امور مالی در دستور کار مهندسان، پیمانکاران، متخصصان و کارکنان ستاد بوده و امسال نیز با توجه به اعلام شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب، پیاده‌سازی و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی همچون سال‌های گذشته در سرلوحه امور ستاد بازسازی عتبات عالیات است. 

پلارک افزود: اشتغالزایی و خدمت به زائران عتبات نعمتی است که خداوند به ملت ایران داده است و باید این فرصت را مغتنم شماریم و قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این ستاد در راستای اقتصاد مقاومتی است، گفت: کار در ستاد بازسازی به دلیل خدمت به زائران ائمه اطهار است و تنها کسانی می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند که عشق و علاقه به خاندان عصمت و طهارت داشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه جذب و هدایت کمک های مردمی مهم‌ترین نقش در ادامه روند ساخت و ساز در عتبات را دارد، گفت:‌ در این ارتباط رسانه‌ها نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در هدایت کمک‌های مردمی برای ساخت و تکمیل پروژه‌ها دارند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات، حدود 13 سال پیش فعالیت خود در عرصه ساخت و ساز و توسعه فضاهای حرمین شریف در عراق را آغاز کرد و تاکنون بسیاری از طرحها به اتمام رسیده و بسیاری نیز در حال تکمیل و ساخت است.

ارسال نظرات