سردار علیمحمد اکبری در دیدار با مرزبانان تیپ44حضرت قمربنی هاشم(ع) ، آسایش و امنیت کشور را مرهون رزم بی امان رزمندگان اسلام دانست.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۶۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات مرزبانان غیور، با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: فداکاری، ایثار، گذشت و تبعیت از ولایت، پیروزی رزمندگان اسلام را در برداشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری ابراز کرد: دشمن زمانی جنگ را بر ما تحمیل کرد که گمان می برد ایران را شکست خواهد داد و می تواند بخش هایی از سرزمین اسلامی را به تصرف خود دراورد؛ اما رزمندگان اسلام با دست خالی اما با توکل بر خدا، شجاعانه در مقابل جهان غرب و شرق ایستادند و با مقاومت خود پیروز میدان نبرد شدند.

سردار اکبری بیان کرد: از آغاز جنگ تا امروز لحظه ای دشمن از کید و مکر خود دست برنداشته و به شیوه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است؛ اما به فضل و عنایت الهی و با بصیرت مردم هوشیار ایران اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) افزود: کشوری که یک روز در تهیه امکانات وابسته به جهان غرب و شرق بود، با اتکاء به خداوند و حمایت از دانشمندان فرهیخته خود به فناوری هایی دست یافته و امروز کشور ما در بین دیگر کشورهای جهان از رتبه بالای علمی برخوردار است.

اکبری با اشاره به نام گذاری سال 1396 بعنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال"‌از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با اقتصاد مقاومتی و تکیه بر علم و دانش بومی می توان به قله های بزرگ دست یافت و استقلال کشور را حفظ کرد.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده رزمندگان این یگان در انجام مأموریت مرزبانی از کیان اسلامی اظهار کرد: کمک به برگزاری اردوهای راهیان نور، بازدید خانواده های کارکنان تیپ قمربنی هاشم( علیه السلام) از مناطق عملیاتی جنوب، پیگیری کاشت نهال در 250 هکتار اراضی کانون های فوق بحرانی شیوع ریزگردها در استان خوزستان از جمله فعالیت های انجام شده توسط رزمندگان این یگان بوده است.


ارسال نظرات