خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیازمند توجه بیشتر به زندگی و سیره شهدا داریم، گفت: راهیان نور جزو بابرکت ترین حرکات فرهنگی و گنجینه پایان ناپذیر است.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۴۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم صبح امروز در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: راهیان نور و حضور در یادمانهای شهدا جزو باارزش ترین اقدامات فرهنگی در کشور است.

وی افزود: اگر خواهان رشد معنوی جامعه باشیم باید دنبال ترویج حرکت راهیان نور و ارتباط نسل جوان با شهدا و آرمانهایشان باشیم.

فرمانده سپاه شهدا بیان کرد: نسل جوان باید با الهام از آموزه های دفاع مقدس و شهدا پرورش یابد تا در آینده شاهد ترویج فرهنگ انقلابی در سراسر جهان باشیم.

وی همچنین ابراز داشت: این ذخیره فرهنگی و معنوی که در یادمانهای شهدا در جنوب کشور است باید برای جوانان و نسل جدید تبیین شود.

سردار خرم در پایان با اشاره به برگزاری داوطلبانه اردوهای راهیان نور گفت: خوشبختانه استقبال مردم از این اردوها نشانگر اوج عزت و ارادت به شهدا است که این امر نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولین است.

ارسال نظرات