رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه «مهر درخشان 2»، اقدام بسیار ارزشمندی برای تحقق حمایت از تولید داخل بر مبنا منویات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۲۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، محمد مهدی زاهدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهر درخشان2 اظهار کرد: نمایشگاه «مهر درخشان2 » که با هدف حمایت از تولید داخلی و کارگاه‌های کوچک و فروش محصولات بومی استان در جوار حرم حضرت رضا (علیه السلام) برگزار می‌شود، اقدام بسیار ارزشمندی است.
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از آستان قدس رضوی به دلیل برگزاری این نمایشگاه، گفت: اینکه آستان قدس رضوی برای حمایت از تولیدات داخلی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده حرکتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
 
زاهدی گفت: باتوجه به کیفیت بسیار عالی که در اجناس ایرانی وجود دارد، زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه السلام) می‌توانند در این نمایشگاه با اطمینان خاطر اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.
 
وی تصریح کرد: باید این نکته توجه کرد که رویکرد استفاده  از محصولات داخل در آستان قدس رضوی ایجاد شده و این مجموعه برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل این آستان مقدس پیش‌‌قدم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها