مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تيم‌ تخصصی پزشکی سازمان بسيج جامعه پزشكي لرستان با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان به منطقه کم برخودار ریمله از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
نبی اله شمس بیرانوند، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: درفروردین ماه 96 با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان ‏وهمکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان تیم تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به منطقه کم برخودار ریمله از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شدند.


وی افزود: این تیم تخصصی که شامل:فوق تخصص اطفال، متخصص عفونی، پزشکان عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار، داروساز، کارشناس مبارزه با بیماریها و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی تیم را برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به صورت رایگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه با اعزام این تیم تخصصی به منطقه حداقل به 450 نفر خدمت‌رسانی و بیش از 600 نوع خدمت ارائه شده است، افزود: از یک روز پیش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با همکاری شبکه بهداشت و بهورزان منطقه در قالب کاروان‌های محرومیت‌زدایی به مناطق محروم منطقه اعزام و اقدام به بیماریابی کرده و افراد نیازمند جهت درمان راهنمایی شده بودند.

شمس با اشاره به دیگر خدمات در این اعزام گفت: خدمات دندانپزشکی با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان همراه با توزیع خمیر دندان و مسواک به ساکنین این منطقه به طوررایگان ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: در این اعزام برنامه ی آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی، آموزش‌بهداشت دهان و دندان و راههای پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز و ضدعفونی و کلرزنی منابع آب شرب از دیگر خدمات خداپسندانه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات