خبرهای داغ:
امام جمعه بادرد در حاشیه اعزام به مناطق عملیاتی:

راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،بسیار موثر است.

امام جمعه بادرود در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ابتکار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یک ابتکار الهی و انقلابیِ بسیار شایسته در جهت شناساندن اجزاء برجسته حادثه بزرگ و تاریخی دفاع مقدس به مردم و نسل جوان کشور است.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۰۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز از نطنز، کاروان راهیان نور سال 96 از شهر بادرود عازم منطقه عملیاتی شلمچه شد.تعداد ۸۶ نفر از بسیحیان خواهر و برادر صبح امروز با بدرقه امام مسئولان شهر بادرود از جوار قبور مطهر شهدای گمنام بادرود عازم مناطق عملیاتی شلمچه شدند.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی افزود: اردوی راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که لازمه حفظ اقتدار و تداوم عزت انقلاب است بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و به یمن جانفشانی های شهدا و علی رغم تمام توطئه های روانی دشمنان در مورد ملت ایران، راه شهدا با قدرت ادامه دارد و مردم نیز تمام سیره های این عزیزان را الگوی رفتاری خود قرار داده و خواهند داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) نیز اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب سفر به مناطق عملیات چه در نوروز و چه در دیگر دوره ها کار پسندیده ای است و سپاه ناحیه نطنز نیز به طور منظم اقدام به اعزام بسیجیان به این مناطق در ایام نوروز و دیگر اوقات نموده است.

سرگرد پاسدار سید محمد طباطبایی افزود: با توجه به تلاش دشمنان برای نفوذ فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران، اردوی راهیان نور تا حد بسیار زیادی مطالبات مسئولان و دلسوزان این حوزه را برطرف می کند و نقشه های نفوذ را تا حد زیادی خنثی خواهد ساخت.

وی تصریح کرد: بدون شک بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با چگونگی دفاع از نظام و انقلاب از نزدیک، باعث می شود تا مردم با روحیه قویتری در مقابله با توطئه های دشمنان عمل کنند.

طباطبایی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام زائران سرزمین نور خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به زائران هدف اصلی اعزام است، هدفی که دشمنان اسلام و انقلاب به شدت از تحقق آن در هراسند.

ارسال نظرات