علیرضا منیونیان ،خادم شهدا در گفتگو با بسیج:
خادم شهدا گفت: شهادت آرزوی من است از خدا می‌خواهم که یک روزی خادم امام حسین (ع) شوم و در راه اسلام و قرآن به شهادت برسم.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۷۴
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

علیرضا منیونیان یکی از خادم شهدا مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به رشادت و جانفشانی شهدا گفت: شهدا رفتند تا ما در آسایش بمانیم چقدر خون‌ها که در راه آزادی کشور بر زمین ریخته نشد. ما با خادمی کردن شاید بتوانیم گوشه‌ای از این ایثارها را جبران کنیم.

وی افزود: ما به مناطق عملیاتی آمده‌ایم تا یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم چراکه در زمان حاضر که جبهه جنگ نرم دشمن قوت گرفته است وظیفه ما ترویج فرهنگ شهادت است.

این خادم شهدای نوجوان تصریح کرد: مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند تا همه افراد به ویژه جوانان در این مناطق حضور پیدا کنند چراکه دشمنان نسل جوان را نشانه گرفته است ما باید به آنها نشان دهیم که تا آخر در برابر آنها ایستاده‌ایم و اجازه تجاوز به در ایران را به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.

منیونیان بیان کرد: برای سومین بار است که سعادت نوکری شهدا را دارم اما هربار که آمده ام درس جدیدی از آنها می گیرم.

وی افزود: شهدا در قبال کارشان از ما چیز زیادی نمی خواهند تنها خواسته آنها پیروی از ولایت و حرکت در مسیر اسلام است و مهم‌ترین مسئله تسلیم نشدن در برابر دشمنان است.

منیونیان ادامه داد: خادمی فرصتی است که در کنار خادمی خودسازی کنیم و بیشتر با سیره شهدا آشنا شویم و مانند آنان از جایگاه و مقام شهادت بهره‌مند شویم، بوده‌اند مدافعان حرمی که خادم شهدا بودند و لایق مدافع حرم و حتی شهادت را پیدا کرده‌اند. ما باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

این خادم شهدای نوجوان تصریح کرد: شهادت آرزوی من است از خدا می‌خواهم که یک روزی خادم امام حسین (ع) شوم و در راه اسلام و قرآن به شهادت برسم.

وی در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با اصل اسلام مشکل دارند و از کلمه انقلاب اسلامی وحشت دارند این نشان دهنده اقتدار انقلاب اسلامی در برابر شیاطین جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات