مركز امداد مكانيزه گاز مراغه افتتاح شد

مركز امداد مكانيزه مراغه با هدف تسريع در ارائه خدمات به مشتركين گاز طبيعي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۶۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در افتتاح اين طرح گفت: از اين پس مشتركين گاز طبيعي مراغه مي توانند از همه نقاط شهرستان ها و روستاها با مركز امداد 194 تماس بگيرند.

ولی اله دینی، سرعت دقت ثبت و ضبط كليه مكالمات و پاسخگويي به موقع و كاهش هزينه ها را از مهم ترين محاسن اين مركز مكانيزه بیان كرد.

وی با اشاره به اينكه مراغه قطب دوم مصرف و توزيع گاز استان است، افزود: به منظور تقويت زير ساخت هاي انرژي در اين شهرستان ظرفيت گاز ورودی مراغه دو برابر مي شود.

ديني خاطرنشان كرد: امسال ظرفيت گاز ورودي شهرستان از 120 هزار متر مكعب به 240هزار متر مكعب در ساعت افزايش مي يابد كه با افزايش اين ظرفيت مشكل افت فشار و قطعي گاز در اين شهرستان به كلي مرتفع مي شود.

مدير عامل شركت گاز استان با اشاره به اينكه در حال حاضر حجم طرح هاي اجرايي در مراغه نزدیک به 250 ميليارد ريال است، ادامه داد: برای گازرساني به ١٣روستاي مراغه انتخاب پيمانكار شده و از ارديبهشت سال جاري عمليات گازرساني به اين روستاها آغاز خواهد شد .

وي اضافه کرد: در حال حاضر 100درصد خانوار شهري مراغه و 92 درصد خانوار روستايي اين شهرستان از نعمت گاز طبیعي برخوردار هستند كه با پایان طرح های در دست اجرا اين رقم به 95 درصد خواهد رسيد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار