مظفری
مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور مطرح کرد
غلامرضا حسن پور:اقدامات این سازمان در مورد اقتصاد مقاومتی مورد توجه فعالان و کارشناسان اقتصادی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۶۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،غلامرضا حسن پور مسئول این سازمان با تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) و همچنین فرا رسیدن نوروز باستانی گفت: رهبرفرزانه انقلاب اسلامی باهوشمندی بی نظیر و براساس اولویت جامعه، هر سال را نامگذاری میکنند.

وی با اشاره به انتخاب نام اقتصادمقاومتی تولید واشتغال برای سال96 از سوی رهبر عزیز گفت: این به معنای آن است که اقتصادمقاومتی متعلق به یک و یا چند سال نیست بلکه برنامه ای منسجم و درعین حال گام به گام است که بایددولت وملت باهمدلی وهمزبانی آنرابه منصه ظهوربرسانند.

حسن پور با بیان اینکه بسیج اصناف بازاریان وتجاردرسال 95اقداماتی درراستای اقتصادمقاومتی انجام داد افزود: بحمدلله این اقدامات موردتوجه فعالان وکارشناسان اقتصادی این عرصه قرارگرفت ودرسال جدید بابهره گرفتن ازتجارب فشرده یکسال گذشته برنامه ای مشخص با زمانبندی درست جهت حمایت ازتولیدواشتغال ارائه خواهدداد.

وی در ادامه افزود: شایان ذکر است این برنامه که در بخشهای مختلف تهیه شده وبخشی ازآن درسال گذشته اجراگردیده،درحال تکمیل میباشد که باجزییات تقدیم فعالان اقتصادی و دولت محترم خواهدشد.

مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار گفت: باهمت همه اصناف بازاریان وتجار کشوربویژه تولیدکنندگان محترم دراین امرخطیر می توانیم گامهای مؤثری برداریم.

وی در پایان با تشکر ازنخبگان اصناف بازاروتجار سراسرکشور برای یاری این سازمان از همه فعالان اقتصادی دعوت به همکاری کرد.

ارسال نظرات