مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله از اعزام اولین کاروان خانوادگی بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: زائران راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۵۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

دکتر صابر جباری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ تقویت روحیه انقلابی، دینی و ولایت‌مداری را از اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانست و گفت: یکی از نیازهای جامعه ما انتقال فرهنگ شهدا و دلاورمردی‌های دوران دفع مقدس به نسل جدید است تا آنان نیز ضمن آشنایی با تاریخ و افتخارات این کشور، بصیرت خود را افزایش داده و در راستای تحقق منویات رهبری گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: زائران راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله تصریح کرد: اعزام خانواده‌ها در ایام نوروز به مناطق عملیاتی یک سفر سیاحتی و معنوی است که به ترویج فرهنگ ایثاروشهادت کمک می کند و امیدواریم با رفتن به زیارت شهدا و شناخت جانفشانی‌های آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جباری در ادامه از اعزام اولین کاروان راهیان نور بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: اولین کاروان راهیان نور این قشر روز 6 فروردین‌ماه برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا از مناطق فتح المبین، فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه و بسیاری دیگر از این مناطق بازدید کنند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تعداد 90 نفر از بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله از جمله پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و سایر اعضای حوزه سلامت در قالب راهیان نور خانوادگی به استعداد دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: هزینه و اعتبار این اردوهای معنوی از طریق سرانه و دانشگاه علوم پزشکی تامین شده از این‌رو برای اعزام‌ها با مشکلات تامین اعتبار مواجه نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات