دبير ستاد هماهنگي سفرهاي نوروزي شاهرود
حسنی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شاهرود گفت: از آغاز تعطيلات امسال تا ششم فروردين در مراكز اقامتي شهرستان شاهرود بیش از100 هزار نفر اسكان يافتند.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۲۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حميد حسني در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شاهرود که به میزبانی فرمانداری این شهر برگزار شد در سخنانی با اشاره به افزایش حضور و اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در چهار زائر سراي شهرستان ۲۵ هزار و ۱۷۰ نفر اسكان يافتند.

رئيس اداره ميراث فرهنگي شاهرود ادامه داد: در هتل ها و مراكز اقامتي استان سمنان تعداد ۱۹۲هزار نفر استفاده كردند كه در شهرستان شاهرود اين رقم ۸۵هزار و ۲۰۰ نفر به ثبت رسيده است.

وي خاطر نشان كرد: در اين ايام ۴۹ بازديدنظارتي از اقامتگاه ها ،رستورانها و دفترخدمات زيارتي و سياحتي انجام شد و روزانه در گشت هاي مشترك با ساير دستگاههاي اجرايي مربوطه اين بازديد ها ادامه دارد.

وي با بيان اينكه تا ششم فروردين جاري ، تعداد ۳۷ هزار و ۷۴۲ نفر از مجموعه هاي تاريخي ،موزه ها بازديد كردند گفت: از مجموعه خرقان ۱۲هزار و ۵۵۰ نفر و تعداد ۵۰۰ نفر از موزه شاهرود، مجموعه تاريخي بسطام ۲۴ هزار نفر ،موزه آب شاهرود ۱۵۰ نفر و موزه عرفان شرق را ۵۰۰ نفر بازديد كردند.

حسني گفت: برپايي بزرگترين نوروز گاه و نمايشگاه نوروزي استان سمنان در شهرستان شاهرود براي عرضه محصولات ،صنايع دستي و سوغات شاهرود در ورودي اين شهر باعث توقف و استراحت و مسافران نوروزي و فرصت مناسبي براي معرفي شهرستان بشمار مي رود.

دبير ستاد هماهنگي سفرهاي نوروزي شاهرود افزود: از جاذبه هاي طبيعي جنگل ابر، اولنگ ،قطري، فرحزاد و آبشار تنگه داستان مجن و همچنين خارتوران ،قلعه بالا و رضا آباد در بخش بيارجمند نيز ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر بازديد كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها