خبرهای داغ:
هاشمی در دیدار سرپرست وکارشناسان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود بر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری « اقتصاد مقاومتی،تولید – اشتغال تاکید و گفت: در حوزه فرهنگ و هنر هم با برنامه ریزی مناسب، همکاری و حمایت های لازم می توان با تولید و خلق آثار هنری فاخر، برای اهالی فرهنگ و هنر، اشتغال ایجاد گردد.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۱۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار سرپرست وکارشناسان فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود که در دفتر فرماندار برگزار شد ،ضمن خیر مقدم و تبریک و شروع بکار سال جدید اظهارکرد: کار در حوزه فرهنگ و هنر بسیار حساس است و باید با همدلی ، هم زبانی و تعامل دوستی صمیمانه و همکاری فعالیت های فرهنگی و هنری را پیش برد.

وی با تاکید بر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری « اقتصاد مقاومتی : تولید اشتغال » افزود: در حوزه فرهنگ و هنر هم با برنامه ریزی مناسب ، همکاری و حمایت های لازم می توان  با تولید و خلق آثار هنری فاخر ، برای اهالی فرهنگ و هنر ، اشتغال ایجاد گردد.

معاون استاندار سمنان با  اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: همه دستگاههای اجرایی باید با همکاری لازم تلاش نمائیم  انشا ا... یک انتخابات با شکوه و با حضور پرشور مردم برگزار گردد.

رمضانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک و آغاز بکار سال جدید ،گفت: سرآمد همه برنامه های فرهنگی هنری ، اخلاق حسنه و تکریم مخاطبین است.

وی با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری« اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال» ، بیان کرد: سرمایه های ارزشمند ما ، پیشکسوتان ، هنرمندان  و...هستند و باید با همدلی ، هم زبانی و تعامل , دوستی صمیمانه وهمکاری و حمایت های لازم  فعالیت های فرهنگی هنری را دنبال نمائیم تا دراین زمینه به خلق آثار هنری ارزشی دست یابیم.

آشوری افزود: اگر می خواهیم فعالیت های فرهنگی هنری به نحوه شایسته و مطلوب برسد، باید قدرت تحمل یک دیگر را داشته باشیم ، و ما این آمادگی را داریم تا نقد هنرمندان ، رسانه ها را بپذیریم و این کمک خواهد کرد تا خودمان را اصلاح نمائیم و در روند کار و فعالیت ها برای جامعه هدف رضایتمندی بهتری مهیا گردد.

وی اشاره ای به انتخابات پیش رو کرد و گفت: با توجه به اینکه فرمانداری از چند ماه پیش کارو فعالیت خود را درزمینه انتخابات که کاربسیارسنگین و حساس و سرنوشت سازاست شروع نموده است اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم در حد  توان همکاری خود را در برگزاری انتخابات با فرمانداری خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها