ابراهیم سعیدی
تقیان هدف از راه اندازی این یادمان را پیش گیری از ایجاد فضای غیر فرهنگی و ابتذال در ایام نوروز دانست.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۷۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ مرقد مطهر شهدای گمنام دیلم به همت جمعی از جوانان بسیجی در ایام نوروز با ایجاد فضایی معنوی و اجرای برنامه های فرهنگی میزبان میهمانان هم وطن شده است.
حجت الاسلام حسین تقیان روحانی مستقر یادمان گفت: این حرکت فرهنگی از لحظه تحویل سال شروع به کار نموده و تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این یادمان به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت صاحب الزمان (عج) و همکاری پایگاه شهدای گمنام دایر گردیده و مهمانان نوروزی با شرکت در این یادمان از برنامه های فرهنگی و پرنشاط در حال اجرا استفاده می کنند.
تقیان هدف از راه اندازی این یادمان را پیش گیری از ایجاد فضای غیر فرهنگی و ابتذال در ایام نوروز دانست و خاطرنشان نمود: با توجه به امکانات محدود و استفاده از حداکثر ظرفیت این مکان مقدس در رسیدن به این هدف تا حدود زیادی موفقیت کسب شده است و شاهد رضایت مسافران و میهمانان نوروزی بوده ایم.
وی در پایان برنامه هایی چون مراسم تحویل سال با دعا و مناجات، برگزاری برنامه های فرهنگی مثل نمایش فیلم های سینمایی و مسابقات در سطوح کودکان، نوجوانان و اهدای جوایز، تشکیل حلقه معرفتی ویژه خواهران، مشاوره دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه صلواتی و همچنین اقامه نماز جماعت در دو وعده ظهر و مغرب  را بعنوان فعالیت های این یادمان برشمرد.
ارسال نظرات