خبرهای داغ:
ابوالفضل باجلان روای و رزمنده هشت سال دفاع مقدس با تبریک سال نو اظهار کرد: راهیان نور بهانه ای شده است تا ملت ایران اعم از دانشجو، دانش آموز و.... طالب دانستن این که در دوران دفاع مقدس علل و عوامل تجاوز استکبار جهانی و همچنین شجاعت رزمندگان و اینکه چه عواملی باعث انگیزه و همه این ها می شود را پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
ابوالفضل باجلان روای و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، با تبریک سال نو اظهار کرد: راهیان نور بهانه ای شده است تا ملت ایران اعم از دانشجو، دانش آموز و.... طالب دانستن این که در دوران دفاع مقدس علل و عوامل تجاوز استکبار جهانی و همچنین شجاعت رزمندگان و اینکه چه عواملی باعث انگیزه و همه این ها می شود را پیدا کرد.
راویت گر هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: قطعا ما امروز می بینیم که گروه گروه جوانان که وارد این مناطق می شوند، تفاوتهایی در آنان ایجاد می شود و از بیان عزیزان و سوالاتشان این مسئله را درک می کنند و در واقع این یکی از بزرگترین عملیات های کشور است.
باجلان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و توصیف کرد: راهیان نور یعنی با معرفت زندگی کردن و حضورمردم دراین یادمان ها موجب کسب معرفت و معنویت می شود و به این نتیجه می رسیم که سفر با برکت شهداء همچنان پرمحتوا است.
یادگار هشت سال دفاع گفت: اگر دنبال سوغات این مناطق باشیم می توان الگوپذیریی از شهداء را نام برد تا اینکه این راه این عزیزان ادامه پیدا کند و جوانان بدانند که باید طبق بیانات مقام معظم رهبری، روی پای خود بایستیم.
 راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن اقدامات زیادی جهت نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است، ابراز کرد: کاملاً مشهود است که دشمن برای هر حرکت فرهنگی، حرکتی دارد و حتی برای راهیان نورهر اتفاق کوچکی را بزرگ می کنند، ولی تا بحال به برکت خون شهدا تاثیری نداشته است.
وی تصریح کرد: وقتی که جوانان در این فضا هستند و در کنار پیشکوستان از صحبتهای آنان به یک شاخصه هایی دسترسی پیدا می کنند که چه عاملی باعث آن پیروزی بزرگ است و جوانان تاثیر پذیرهستند و با شنیدن خاطرات به غرورشان برمی خورد که به کشور تجاوز شده است
1001/پ20/ب/213
ارسال نظرات
پر بیننده ها