خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه و شب خاطره زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور راوی هشت سال دفاه مقدس آقای ابوالفضل باجلان در زائر سرای صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۵۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، مراسم اختتامیه و شب خاطره زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین  با حضور راوی هشت سال دفاه مقدس آقای ابوالفضل باجلان در  زائر سرای صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
 ابوالفضل باجلان رزمنده هشت سال دفاع مقدس و روایت گر دوران دفاع مقدس  اظهارکرد: در آن زمان امکانات کم بود بنده با نیروها مسیراهواز تا خرمشهر را درهشت ساعت طی کردیم و هر سختی که در آنجا بود رزمنده ها تحمل داشتند و کار خودشان را بدون کمی و کاستی انجام دادند.
باجلان عنوان کرد: شهیداسماعیل عسگری ، شهیدالهیاری از رزمنده هایی بودند که با شجاعت تمام عملیات ها را شرکت می کرند. همه این شهیدان خانه و فرزند داشتند ولی به خاطر اسلام و دفاع از ناموس پا به عرصه جهاد گذاشتند.  
رزمنده هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: ما همگی مدیون خون شهدائیم و باید قدرنعمت ولایت و رهبری را بدانیم چرا که این امنییت و آبادانی به برکت رهبری است.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با برنامه ریزی و با هزینه های کلان به دنبال از بین بردن و تخریب ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، باید در همه جوانب هوشیارباشیم و تکلیف ما حراست از خون شهداست.
 
1001/پ20/ب/212
ارسال نظرات
پر بیننده ها