جلسات قرارگاه نوروزی هرروز در ایام تعطیلات نوروز در راستای ارتقاء خدمات پلیس به مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۴۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در دیدار استاندار با اعضاء قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روز همکارانم در مجموعه پلیس راه و راهور ، میزان وقوع تصادفات فوتی در استان 50 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ علی آزادی با اشاره به تلاش های پلیس در ایام نوروز اظهار داشت: جلسات قرارگاه نوروزی هرروز در ایام تعطیلات نوروز در راستای ارتقاء خدمات پلیس به مردم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اقدامات نوروزی پلیس در زمینه های مختلف از جمله پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت Stealing ، مبارزه با مواد مخدر Drugs ، کاهش تصادفات و حوادث Accidents جاده ای و ... انجام می شود که خوشبختانه در ارزیابی که از سوی بازرسان اعزامی از ناجا صورت گرفته است اقدامات پلیس استان مطلوب بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از حمایت های استاندار زنجان در پیگیری و رسیدگی به درمان سرباز وظیفه که در اثر خواب آلودگی راننده کامیون در نوروز امسال تصادف کرد و موجب مجروحیت شده بود تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات