اجرای طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، که در این طرح علاوه بر اجرای برنامه‌های روتین دو خیمه معرفت نیز دایر شده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۳۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از حضور 5 هزار نفر در جوار بقاع متبرکه شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: همه ساله همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز طرح آرامش بهاری را در جوار بقاع متبرکه شهرستان اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی با اشاره به اینکه طرح مذکور با هدف تبدیل بقاع به قطب فرهنگی اجرایی می شود، افزود: امسال هفتمین سال اجرای این طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اینکه امسال 18 بقعه متبرکه شهرستان خدابنده میزبان طرح آرامش بهاری است، اظهار داشت: این بقاع از بقاع متبرکه شاخص شهرستان هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه طبق آمار چهار بقعه از بقاع انتخاب شده برای طرح آرامش نیمه شاخص و دو بقعه نیز شاخص است، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از اجرای این طرح نوروزی مطلوب بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز اجرای طرح آرامش بهاری است، افزود: تاکنون در قالب اجرای طرح آرامش بهاری 5 هزار نفر در بقاع متبرکه شهرستان خدابنده حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح علاوه بر اجرای برنامه‌های روتین دو خیمه معرفت نیز دایر شده است.

محمدی با اشاره به اینکه هدف از برپایی خیمه معرفت بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح بینش گردشگران مذهبی است، افزود: ارائه خدمات مشاوره، غرفه قرآن بخوان جایزه بگیر، پاسخگویی به شبهات دینی مراجعه کنندگان از جمله خدماتی است که در قالب طرح آرامش بهاری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به حضور روحانیون اعزامی متخصص در این طرح گفت: هدف از این کار تخصصی کردن ارائه مشاوره به مراجعه‌کنندگان بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده همچنین از برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، نیز خبر داد و گفت: این ایستگاه نیز به منظور ترویج سنت حسنه وقف دایر شده است و دستاوردهای وقف در شهرستان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات